Agentul două ouă şapte, Skyfall gay

Dragi bulangii şi bulangioaice, vă anuţ că am fost la film. Ştiţi care? La Skyfall, fată, adică ultimul 007. Miracol mare, că au mi-au scăpat raţiile la torrente neatinse vikendul ăsta.

Am avut noroc că m-a cules ursul meu de unde fusesem vărsat în stradă şi m-a înfipt cu bucile în penultimul rând de la „Cinema Lumina”, că de obicei nu prea avem program sincron. Omul meu a socotit că prindem locuri pe ultimul rând. N-am prins, dar ăsta fost mai mult ghinionul cuplului din spatele nostru, care a avut ocazia sa vadă şase gheoaice ciripitoare.

Cred că nu eram mai mult de 20 de persoane în toată sala, unde era cald şi întuneric, aşa că ne-am ţinut de mână şi-am bârfit ca nişte prinţese. Pe la mijloc de film chiar m-am temut că se supără bodiguarzii şi ne ejaculeză din sală.

Vă spui cu mâna pe sfârc că mă duc iar la acest film imediat ce prind un bilet şi două ore jumate libere. În primul rând, mă duc ca să înţeleg logica filmului pierdută prin bruiajul sonor făcut de vecini exact când era misterul mai erect. În al doilea rând mă duc să savurez încă o dată genericul sau tema lu James Bondu ăsta, că e belicanie. Piesa de pe jenericu lu „Cade cerul” cântată de Adele, iar vocea lu tanti fata asta sună anal de bine, mai ales că se lipeşte pe o animaţie de mare clasă.

Oricum, tot filmul e de belea. De prima dată o vedem pe madam „M” gata să fie trimisă violată cu forţa la pensie. Ea zice pass, apoi apare ajentu sero sero şoapte cu ochii mai roşii decât ai unui iepure de angora care a mâncat o ladă de cepe.

Cum apare, cum începe să facă prăpăd. E jale mare cu filmu ăsta, că are un concept când ghei, când homofob, de s-au apucat fetele mele cu mâna de coc. Şi ai de de ce te mira, zău.

Sora noastră, Daniel Craig, intră în femei ca maşina de brodat Ileana, nu se culcă cu barbaţii, dar îi lasă să-i mangaie pe peptu’ de aramă puternic asudat. Pe partea hailaltă, Javier Bardem, heteroiu de a jucat în filmele lui Almodovar, ie gaiu de regulează şi omoară femei. Că le babardează mai înţeleg, deşi nu aprob, dar de ce le ucidează?! Toată lumea ştie că omoară femei numai proştii care nu ştiu cum se folosesc. Spionii deobicei ştie.

O fi el zăro zăro şăpti, Gigi Rapidu la la femei, dar se pricepe la kilărelă. Dacă i se goleşte pistolul, agentul două oo şepte îi dă gata pă duşmani cu excavatorul. Se ştie că fetili bune n-are noroc, dar băieţii n-au chiar deloc. Cum aparea un băiat mai musculos care ne plăcea nouă, cum îl crăpa 007 ăsta în două. Risipă totală de bărbaţi sexoşi, soro.

Ei, gata cu bârfa, mergeţi la film că e anal de bun!

8 gânduri despre „Agentul două ouă şapte, Skyfall gay

  1. Pingback: Agentul două ouă şapte, Skyfall gay | pederanger | Șmen.ro

Lasă un răspuns

