Sunt gay, vreau pensie pe caz de boală!

Stimate Domnule Puiu Hassotti,

Cu convingerea fermă că nu sunt primul care vă adresează (nu agresează) această cerere, vă rog să-mi citiţi (public) doleanţa.

Sunt o persoană foarte, foarte bolnavă.  Sunt gay şi am zinic, orar, ba chiar la intervale de câteva minute crize de bulangeală, dezorientare politică şi identitate sexuală. Ca unul ce face parte dintr-o categorie socială (sexual?) defavorizată, vă rog să vă faceţi datoria de senator, liberal, creştin şi orice altceva vă consideraţi şi să-mi daţi o pensie de boală.

Sunt convins că acordarea acestei pensii la 5-8% din populaţia adultă a României, nu va reprezenta o problemă financiară; că resursele se pot obţine aşa cum este firesc de la contribuabilii la buget cu minim 5 copii şi măgar la scară, de la Gigi Becali, sau dacă Isărescu are succesuri la Mocova, din Tezaur.

Dacă nu puteţi asta face asta, vă rog respectuos să-mi sugeţi pula! Ca să fiu corect politic, ar fi acceptabil şi invers, dar am convingerea că nu vi se mai scoală!

12 gânduri despre „Sunt gay, vreau pensie pe caz de boală!

Lasă un răspuns

