Fustiţa

tumblr_lzwafhUaWf1ql2ilgo1_400

Mai ţine vreunul dintre voi minte ce minune era posesia unui telefon? A unui telefon solid, cu disc şi cu receptor pe care îl puteai lăsa să atârne de cordonul răsucit, nu a unui mobil din astea, pe care azi le poţi găsi  în punga cu pufuleţi. Telefonul ăla era atât de important încât trona pe o măsuţă specială pe hol, ca toată lumea sa poată fugi către el dacă sună.

Eu imi aduc aminte de acel telefon. Şi îmi aduc aminte că dintotdeauna mi-au plăcut bărbaţii iar perioada în care nu mi-au plăcut probabil că am dormit un fel de somn vrăjit sau doar m-am minţit.

Îmi aduc aminte cum a sunat telefonul a doua dată când am rămas singur acasă şi am recunoscut vocea masculină a anonimului care mă sunase cu o zi înainte.

– Alo, eu sunt…

Uşor dogită vocea de la celălalt capăt al firului a zis:

– Puiule, vreau să te fut!

A fost ceva hipnotic şi atât de intens, încât covârşit am astupat receptorul cu palma, am tras siguranţa la uşă şi am privit pe vizor. Abia după asta cu voce sugrumată am răspuns:

– Şi eu!

Hohotul de la capătul celălalt al firului s-a terminat cu o tiradă:

– Şi tu ce, vrei şi tu să mă fuţi? Caţi ani ai, pun pariu că nu mai mulţi de 10. Dublu de centimetri are pula mea şi e groasă, fierbinte şi dornică să fie suptă de gura ta. Şi mai vrea pula mea ca tu să te îmbraci cu o fustiţă şi cu altceva nimic. Eu o să stau pe scaun, tu în genunchi cu pula mea înfiptă în gură şi în timp ce mi-o sugi, o să-mi strecor mâna sub fustiţa ta şi o să-ţi bag deget după deget în cur. Vrei?

– Nu!

– Cum nu, de ce?!

– Pentru că n-am fustiţă!

Am închis victorios, sigur că o să mai sune. M-am înşelat. Nu a mai sunat niciodată. Azi mă întreb, ce făceam dacă aveam o soră de la care să împrumut fustiţa?

11 gânduri despre „Fustiţa

  1. super haioasa povestioara:))
    imi place fotografia pe care ai ales-o ca sa-ti ilustreze scrisul, rozul este pata de culoare iar tatuajele sunt perfect asortate (nu ca as avea eu o slabiciune pentru tatuaje).

    de curand am citit „Cimitirul” lui Adrian Telesapan, e destul de in voga cartea lui in acest moment…
    tipul este gay, este roman, locuieste de ceva timp la Londra si scrie bine…ceea ce si tu faci chiar daca nu locuiesti la Londra…
    mai aveti in comun limbajul explicit si talentul de povestitor…poate ca ar trebui sa scoti si tu o carte in cazul in care nu ai scos deja una (nu te cunosc, nu stiu nimic despre tine asa ca…)

    as raspunde intrebarii tale retoricie spunand ca e ca si cum ai fi avut fustita 🙂
    mai spune-mi ce sa mai citesc de la tine ca sa nu scormonesc eu 🙂

    Apreciază

  2. Ce nu pot sa-i sufar eu pe libidinosii aia batrani care se dau mari si tari. Cred ca sunt de altfel posibil mai frecvent intalniti in grupurile culturale sociale mai intens homofobe, pt ca recent am avut surpiza sa gasesc asa ceva si in Norvegia, care are o cultura generala destul de real homofoba, (adica deasupra mediei, desigur ca stiu ca nu exista vreun standard optim), in ciuda unei spoieli de reclame egalitare deosebit de recente si de superficiale…cred ca sunt mai homofobi decat romanii de altfel asa la nivel destul de profund cultural istoric, dar asta e poate si pt ca tind sa fie mai paranoici decat romanii, plus tine si de niste chestii culturale mai vechi. Sorry, nu ar fi trebuit sa scriu chestiile astea probabil total politically incorrect, poate si usor subiectiv exagerate, m-am abtinut de altfel sa scriu asta cat eram acolo, insa chestiile astea de „subcurent” m-au izbit aproape din clipa de cand m-am dat jos din avion…si efectiv nu-mi venea sa cred, nici nu voiam sa cred, pt ca eu mai calatorisem in diverse tari Scandinavia, insa niciodata in Norvegia aia majoritara, ci numai in nordul ei, unde sunt sami si e desigur altfel, lumea e mult mai toleranta.

    Apreciază

    • PS Stiu ca sunt naiv si nu doresc sa raspandesc o iluzie culturala utopica, stiu ca relatiile dintre oameni, inclusiv si alea de dragoste si sex,au aproape intotdeauna si o componenta de dominanata/submisiune, lupta pt putere, rivalitate, etc, (chiar dincolo probabil de orientarea sexuala, de fapt probabil chiar dincolo de sexul celor implicati), insa de mult de tot eu m-am decis sa nu particip daca mise pare ca asta depseste un anumit prag, chiar si daca asta va insemna pt mine un oarecare grad de izolare plus sa raman cam ne f..t in 2,perioade de timp destul de lungi, probabil din ce in ce mai lungi pe masura ce inaintez in varsta, in orice caz nu incurajez jocurile bdsm de tipmanipulativ care nu sunt de nivel de joc consensual, si pur si simplu sincer incerc sa promovez o cultura egalitara…dar stiu ca e utopic,totusi se mai intampla uneori sa pot sa am o relatie in care efectiv stau cu cineva ochi in ochi de la egal la egal, si pt ca am avut aceasta experienta cel putin o data, stiu ca e ceva posibil, desi deosebit de rar…desigur ca am dat cu piciorul la aceste oportunitati pt ca nu imi conveneau in perioada respectiva, desigur ca sansele ca ele sa se repete sunt destul de mici, insa daca e ceva pe care sa doresc sa promovez, zau daca nu e aceasta viziune utopic comunista asupra relatiilo de dragostte si sex dintre oamenii adulti…cred ca e din cauza si ca mama mea e o comunista convinsa, cred ca e si din cauza ca maa simt cumva dator bisericii romano-catolice de la care am invatat chestia asta, cred ca e si pt ca admir idealurile zioniste, e un amalgam de chestii care au contribuit la formarea mea si cu care m-am identificat in timp ce ma formam ca persoana…chiar dacaa stiu ca aplicatia lor practica a avut uneori consecinte destul de nasoale, asa ca nu ma agit sa plic nimic practic asa din punct de vedere politic activ, ddar pur si simplu incerc sa rman ddemn si cat pot de etic sii de onest fata de idealurile mele…desi e greu, si stiu ca nu pe asa ceva se poate baza o casatorie…mai am mult de reflectat in legatura cu asta, dar e si pt caa eu nu sunt fixt cultural in vreo cultura anume, pt ca pt mine dintotdeauna a fi gay a reprezentat ceva ff concret si profund, absolut dincolo de orice strat cultural pertinent vreunui grup anume…si pur si simplu resping culturile astea de tip exploatativ a vulnerabililor, chiar daca stiu ca de fapt asa sse construiesc si civilizatii si piramide, dar zau, pur si simplu sunt om, si vreau sa am libertatea propriilor mele utopii, daca nu fac nici unrau nimanui si nu devin indeajuns de grndios sa cred ca se va schimba ceva in lume…dar e greu, ramai singur la un moment dat, pt ca la un moment dat trebuie sa aleegi politic, si economic, si social, si dintr-o gramada de alte puncte de edere, efectiv trebuie sa incepisa cotizezi…dar am tras de timpcat am putut…

      Sorry, dar asa devin, zau, pedantic, indignat, ridicol, ciudat, de cate ori ma gandesc la uriasa raspundere educativa pe care efectiv nu doresc sa mi-o asum fata de cei mai tineri…nici sa ii las pe ei sa ma educe pe mine, mai ales cand sunt pe cale de e a ma indragosti de unul din ei. Devin total absurd, ridicol, exagerat. Sorry. (Mai tineri inseamna ai intre 17 si 25, deja decisi sau experimentati, insa inca pe cale de formare asa ca om, ca individ, ca persoana sociala, pe cale de formare prin relatiile lor cu altii adica.)

      Zau, numai prostii zic. Sunt total off topic. Noroc ca nu ai trafic prea mare. Plus rog minorii care pot trece pe aicea sa nu isi bata joc de mine, nici sa nu isi faca cie stie ce utopii, ca stiu ca lumea nu e cum vreau eu sa fie, si nici nu are cum sa fie, prin nici un procedeu.

      Apreciază

      • Nu ai fost deloc ridicol si ai atins si subiectul la care am raspuns eu la acomentariul tau anterior. Atat ca nu e o problema de educatie de genul cine educa pe cine ci o problema de cine fute pe cine (indiferent de arbitrarul active/pasiv). Cat despere BDSM si alte practici fominativ/submisive, dupa umila mea parere ele sunt mai mult decat ok si/sau placute, cu conditia sa se termine la margine de pat.

        Apreciază

    • Cred ca nu ai inteles unghiul de vedere in aceasta postare sau nu am reusit eu sa o fac sa transpara. Practic minorul si-ar fi dorit sex cu „libidinosul”. Ideea este aceea ca unii (foarte multi) devenim persoane sexuale inaintea maturitatii, si ca toate treburile alea cu pedofilia, sex intergenation sunt arbitrare, impuse de societate conform unor studii ale timpului, traditiei, sau a unei morale care se poate schimba. Spun ca in viata fiecarui adult apare cel putin odata o Lolita sau Un Lulu, de 16-17 ani daca nu mai fraged, Si mai spun ca in unele cazuri „batranul libidinous” are 30 de ani si 0 experienta, pustiulica face sex de la 12ani, iar ceea ce se intampla intre ei s-ar numi foarte usor corupere de adult, nu de minor.

      Apreciază

      • Stiu mai,,tocmai de aia am intrat in panica. Ca sunt de parere ca trebuie sa existe o etica legata de asta. Si trepte clare de gradatii de initiere. Ma rog, asa sunt eu,de obicei ma complic si refuz sa-mi iau raspunderea. Si pe urma si-o ia cine stie cine. Si tot eu ma simt vinovat. De altfel toata ziua m-am simtit vinovat de tampeniile pe care le-am debitat mai sus. Mai bine taceam si filozof ramaneam. Si Lolita nu este despre seductia simpla a unui hebefil oarecare. este despre narcisismul orb al seculului 20. Si in plus chiar si daca un copil devine corupt din cine stie ce cauze sau ignoranta, asta nu inseamna sa te complaci ca adult sa il incurajezi in acest fel. Chiar daca o face sex cu unchi-su si cu matusa de la 12-13 ani. Ca nu are creier la 13ani cat are la 15,si nici la 15 cat are la 17,iar inca si la 17 o persoana nu e formata pe deplin,mai ales un baiat,ii maitrebuie inca vreo 7 ani dupa aia. Si depinde alaturi de cine se formeaza. Plus ca aia care incep sub 17 ani au riscul cel mai crescut de depresie si de co-morbiditati cu prognostic prost, inclusiv cu risc real de scadere de IQ in timpul adolescentei, un parametru care pana acum 2-3 ani se credea ca e fix.

        Eu m-am despartit de dragostea vietii mele pe baza de principiu, ca zicea ca e ceva simplu, zicea cam la fel de simplu ca tine. Zau, o fi simplu, asa de la mama Natura, dar pt mine nu e simplu, pe mine m-a ingrozit mama Natura de cand am auzit de ea,am stiut ca nu se glumeste cu asta. Si de aia exista civilizatie, ca sa fie impotriiva mamei Naturii,civilizatia nu e ceva ecologist,chiar dimpotriva, oricat de trist ar suna asta pt diversi animisti,si chiar oricat or fi fost amerindienii de toleranti fata de diverse, plus unii din ei (desi nu toti) chiar serios impotriva sacrificiilor umane.

        Iar pedofilia nu trebuie relativizata, ci dimpotriva definita cat mai clar. Si este clar aiurea pt ca este o atractie sexuala primtiva necivilizata fata de cineva lipsit de caracteristici sexuale secundare, cineva in esenta chiar prepuber, si asa ceva desigur ca nu e OK, si nici nu e ceva legat de nici o orientare sexuala, e legata de imaturitate totala referitor la sexualitate. Sau daca e ceva comis de un juvenil asupra unui prepuber, chiar dac anu o fi clar caz de pedofilie, e oricum mai mereu ceva denotativ de relatii total aiuristice,patologice si daunatoare in acea situatie. Cum poti totusi sa spui ca pedofilia e ceva pana si macar similar cu atractia fata de juvenilii postpuberi adolescenti ? Si chiar un baiat de 13-14 ani, oricat de interesat sexual ar fi, si oricat i-or fi dat tuleiele, este chiar mai imatur decat o fata de aceeasi varsta, E un amarat, un pui de gaina. Ca poate fi si delincvent nu contest. Dar de ce sa ne preocupe delincventii ? Ce delincventa este sau trebuie sa fie o norma a adolescentei ? Sa se ocupe forurile abilitate de delincventi, nu eu. Eu habar nu am despre delincventi. Eu nu am fost delincvent, si nici nu am cunoscut delincventi. Ca am incalcat art 200,l-am incalcat, dar aveam peste 18 de ani,nu eram juvenil. Alte chestii delincvente nu am facut. Ca m-am angajt eu in activitati sexuale de diverse feluri inainte de 18 ani,aia e alta chestie, si am facut-o asa cat de cat sa zic in cunostinta de cauza, si aveam totusi o varsta la care eram in stare sa aleg ce eram dispus sa fac si ce nu eram. Desigur ca am avut atractii si impulsuri sexuale si eu la 13-14 ani, si cred ca am avut noroc ca m-am speriat de ele, si asa cat de cat am mai tergiversat si eu. Chiar daca habar nu aveam nimica, si nici nu avea cine naiba sa ma invete nimica. Pur si simplu m-am speriat de cat de tare doream sa s..g p..a, d ecat doream sa mi-o bage ala pe gat si mie. Dar zau daca l-am provocat sau l-am cautat eu cu lumanarea. Chiar am fugit atunci la 14 ani, si pur si simplu am luat-o mai clasic in mana,mai intai pe a mea, mai pe urma a lui, si tot asa, ca mai toata lumea presupun,sau sper de fapt, ca habar nu am cum o fi la toata lumea, ca nimeni nu vobeste despre asta, in nici un caz asa cum voiam eu sa-mi zica atunci cand aveam 14 ani. Trebuia sa deduc. Noroc ca nu am stat numai in Romania. Altceva nu am ce sa zic. Zau,am avut noroc. Desi poate pe de alta parte nu am avut noroc pt ca imi lipseste un anumit spirit de dizidenta, de lupta din aia impotrva adversitatii, care i-a unit pe destui din aia mai in varsta. Pe mine nu m-a unit nimic cu nimeni,mai rau m-a despartit. Pana si faptul caparintii mei erau cat de cat intelegatori si normali la cap a fost atipic. Dar erau umblati. Si cumziceam,mamamea e o comunista clasica convinsa. Deci e totalpro liberate de expresie sexuala. Desi desigur ca mi-afacut uninstructaj de securitate de m-am speriat si eu ce de pericole ma pandeau ! Dar as asunt eu, mai sperios din fire. In nici un caz nu sunt eu alamarele explorator. Sun t un lasmediocru ca majoritatea oamenilor lumii. Si chiar vreau sa fiu,mi-am dorit absolut toata viata sa fiu cat mai mediocru posibil. Chiar am tanjit dupa asta.

        Gata.Nu amchef sa mai zic nimica. Plus ca eu nu mapricep laliteratura, fie ea de curent realist sau nu. Pur si simplu habar nu amsa comunic in cuvinte, mi s-a spus asta de cand erammic si pana si acuma. In toate limbilestrainepe care le stiu, eu ma exprimde fapt la fel d eprost. Habar nu am cumsa zic ce vreau s azic. Si in nici un caz vreoodat aconcis sau interesant sau atragator sau captivant.

        Povestea ta de sus e misto ca literatura, Comentariile mele de aicea nu erau de aceasta data la text sau in stil de critic literar amator. (De multe ori sunt, desigur la nivel ignorant amator, insa nu indraznesc asa ceva fata de aia autentic talentati la literatura, si in nici un caz nu am vreun interes de a comenta critic, chiar si la nivel amator si ignorant, literatura de interes gay, pt ca pur si simplu am citit ff putina literatura de interes gay. Mai mult de fapt non-fictiune, si inca si aia pe sarite. Din fictiune, nu citesc decat politiste de multa vreme. Iar in adolescenta am citit cativa clasici realisti si cativa clasici romantici, relativ putini. Nici macar Lolia nu am citit-o. Am citit doar cateva fragmente plus cateva fragmente din alte povestir ale lui Nabokov, ca sa vad cumscrie acel scriitor. M-amlamurit ca e un scriitor autentic important si stilist magistral. Si m-am lamurit din primele fraze pe care le-am citit scrise de el, ca acea carte nu este un thriller moral sau amoral sau moralizator despre un hebefil si o persoana prea tanar adolescenta. Insa pt ca sa-mi creez eu personal acea impresie, ca sa pot eu personal sa inteleg ceva si la figurat, nu la concret, cineva trebuie sa fie in stare sa scrie ca Nabokov. Si nu cred ca sunt multi. Tu,oricat de talentat esti,in nici un caz nu scrii ca Nabokov. Nu ai cum. Desigur, nici nu zic ca incerci. Tu ai stiul tau, un stil gay urban post 72 OK. Insa tu ai mentionat acea carte a acelui scriitor. Si de aia am zis.)

        Apreciază

      • O sa o iau invers. In primul rand eu nu scriu, nu sunt mai scriitor decat tine. Am un blog, tine minte! Il vezi tu pe Nabukov tinand un blog?!
        Da, cartea lui nu e despre perversiune sau lipsa ei, ci motiv de incantare stilistica, bla bla bla. Serios?! Si cica nu esti critic.
        Esti la fel de mediocru ca mine ceea ce din punctul meu de vedere este perfect, este minunat, este sansa noastra ca alteritati sexuale sa fim nu tolerati ci integrati social, sa fim lasati sa fim, fară tendinta de a fi asimilati ori exterminati.
        Pentru ca veni vorba de alteritate, asta este si motivul pentru care am raspuns la lepse. Urasc lepsele, le dispertuiesc si greu ma mai uit pe saiturile unde lespesele sunt o regula. Cu toate asta te citesc pe tine taman pentru ca scrii ca si cum nu ai scrie, pentru ca sari de la una la alta, pentru ca faci fraze enorme pe care mi le imaginez recitate aton, fara intonatie, fara virgule sau puncte si suspensie, doar cu cate un urias punct prin care respiri.
        Te citesc tocmai pentru ca esti multe altele inainte sa fii gay.
        Da, esti ridicol, când iti ceri scuze. La dracu asta e al treilea comentariu in care iti ceri scuze pentru ca ma amuzi. Te rog continua.

        Apreciază

  3. Nu am zis ca Lolita nu este despre perversiune, ci amzis c nu este despre @seductia simpla a unui hebefiil oarecare, ceea ce este ALTCEVA in plus. Este, printre altele si despre perversiune, sau coruptie, alaturi de ca este o descriere a culturii oarbe narcisiste lipsite de autocritica autentica si/sau eficienta a secolului 20 euroatlantic. In plus nu am zis nicaieri ca aceasta carte este DESPRE incantarea stilistica, ci am zis ca datorita maiestriei stilistice a autorului am fost eu personal in stare sa inteleg mai mult decat sa ma holbez la genunchiul lui Claire.

    Apreciază

    • Zau, nu oi sti eu sa ma exprim stilistic, dar de obicei, zau, sincer, chiar ma straduiesc sa aleg cuvintele cat mai corect, desi desigur ca imi lipseste uneori vocabularul adecvat, dar de straduit SINCER, mai ales ca sunt constient ca scriu in public, chiar ma straduiesc sa aleg cuvinte cat mai precis apropiate de ce vreau sa numesc…desi desigur ca sensus se pierde daca frazele sunt asa de prost alcatuite, plus cine are rabdare sa le citesca oricum, ca eu personal nu as avea rabdare sa citesc ce scriu, cand eu citesc pe repede si pe sarite aproape orice, scris de oricine,chiar si un autor faimos.

      Apreciază

Lasă un răspuns

