Organigrama gay

organigrama

După ce mi-a parvenit pe e-mail poza de mai sus am înțeles de ce e viața mea la job nasoală, de ce nu avansez, de ce dacă avansez dau după o vreme înapoi. Priviți cu atenție organigrama jos la nivelul cu pulimea pulicii și pulifricii.

Aia e! Păi dacă la nivel psihologic și economic aș vrea să plec din zona unde se pupă tălpi și cururi către zona unde se pupă mâini, sexualitatea nu mă lasă și mă ține legat de calorifer cu fanteziile legate de feet adoring și rimming.

Curat gay coane Fănică, curat gay!

Lasă un răspuns

