La crăci

r-MAN-HIDING-IN-BUSHES-large570

imagine luată de aici

Sexul la crăci este un sport specific breslei bulangiste pe care eu personal l-am evitat. Poate m-a făcut mama pudic, ori cu un simț al ridicolului prea pronunțat. În plus sunt un produs al generației cu internet și mai ales sunt un tip comod. Alergatul prin (foștii) boscheți de la Mamaia, filatul prin gardurile vii de la Muzeul Satului, Operei din București și alte locuri verzi, nu mă atrage deloc. N-am nimic cu cei care practică asta, doar că eu nu pot și am motive mai serioase decât blazarea sau vreun sentiment de superioritate cretin.

În primul rând mi se pare anapoda să frec duda prin parc cu orele așteptând să apară un pulărău mai ochios. Din ce îmi spun „fetele”, când apare, e oricum păruială pe el.

În al doilea rând, imaginea mea in picioare cu nadragii jos ori ingenuncheat printre căcați de câine, pișați și sloboz, mă face să sughiț.

În al treilea rând, nu mă excită deloc ideea de fi surprins cu pula în gură nici invers, că la altfel de sex îmi este teamă și să mă gandesc.

În al patrulea rând vara e scurtă, boala lungă. Dracu știe ce colecție de BTS-uri se plimbă prin tufișuri? Vorbesc despre cele minore care se dezvoltă rapid în lipsă de apă și săpun, că la crăci igiena e zero. Despre cele serioase nu e cazul să dezvoltăm subiectul.

Și în fine dar nu în ultimul rând, a venit toamna, pică frunza, plouă și e frig. Ce plăcere mai e aia să te îmbarligi tremurând printre crăcile ude sub privirile trecătorilor neavizați că tu consideri parcul dormitor. Păi suntem oameni sau suntem câini?!

9 gânduri despre „La crăci

  1. Shit, eram sigur ca comentasem aicea ca de obicei pe indelung despre experientele mele personale la craci, si chiar imi ridicasem retoric intrebarea (o chestie inca inevitabila la mine in fata unui text atat de intrigant si stimulativ senzorial memorialistic) daca o fi important si daca se pune la ce fel de craci si mai ales daca fusesera craci din mediul urban ambiental locativ si lucrativ obisnuit mie sau din medii exotice in timpul unor vacante in natura printre baobabi, palmieri sau brazi si pini de la Predeal, (ca la mesteceni, zau, nu am avut ocazia, dar este ceva despre care am impresia ca ar fi posibil interesant de explorat, mai ales ca suna destul de poetic), plus nu stiu daca si cracile de arbusti sau diverse vreascuri sau bucatele ocazionale de sindrila sau cherestea se pun si alea, si daca erau pe o proprietate privata sau publica are vreo importanta…dar cred ca m-am luat cu alte treburi si am uitat sa dau click.

    Apreciază

      • Abia acum mi-am dat seama ca nu votasem raspunsul ! Sigur ca am facut sex si la craci, cum naiba sa nu urmaresc si eu aceasta experienta in cadrul naturii, mai ales ca n-am avut rude la tara si primul porc viu, (care era de fapt probabil o scroafa, insa nu sunt sigur, ca m-am intimidat), l-am vazut
        asa mai indeaproape, cam de la cca 2, 65 m distanta, abia pe la 20 de
        ani.

        Apreciază

      • Intrebi re Bucuresti, Romania, sau in alte locuri ? Re Bucuresti, Romania, uite aici referinte chiar literare de vreme ce le posteaza chiar Virginiu Wolf, http://virginuwolf.wordpress.com/2008/10/12/locuri-gay-de-agatat-in-bucuresti-parcuri-saune-veceuri-glory-hole/ (Nu cred ca s-a schimbat prea mult din 2008 incoace, de fapt astea existau si prin 2000, inainte de abrogarea totala a art 200, cand am patit-o si eu…ma mir ca nu zice totusi de parcul Gradina Icoanei, poate ca au plecat aia toti in strainatate de pe acolo, naiba stie unde s-or fi dus, ca erau asa mai intelectuali, sau poate ca s-or fi adunat acolo asa mai multi tocmai pt ca trecem eu pe acolo total intamplator intr-o buna zi, crezand ca poate sunt si eu un intelectual…mi s-a mai intamplat chestia asta…nu sa fiu abordat prin parcuri sau chiar statii de tramvai, asta ultima mai ales in sectorul 3, ca asta e ceva banal, insa sa fiu abordat cu gandul/speranta expresa ca as fi intelectual).

        Apreciază

Lasă un răspuns

