Leapșă la plesneală

Din anumite privințe acest blog este virgin. Prima leapșă pe acest blog i se datorează pentrabilului coleg de interneț bulangiu Dl. Rudolph Aspirant. Sper ca leapșa să fie aidoma sexului anal, adică să doară puțin prima dată și pe urmă să vrei mai des, mai mult. Ia să vedem cum putem onora provocarea duminicală a onorabilului popofițer de intelighenție boreală deși nu ne-a dat-o personel:

1. Care este lucrul cu care m-am mandrit cel mai mult saptamana trecuta, fie ca l-am realizat eu personal, sau l-am primit cadou, sau doar l-am observat asa in trecere, insa m-am crezut sau simtit indrituit sa ma mandresc cu el, (de ex asa cum ne putem  mandri ca locuim in sectorul 2 Bucuresti pt ca avem acolo piata Obor) ?

Am reușit să termin de citit o carte de Dora Pavel numită „Pudră” și să incep o a doua scrisă de Joel Dicker, „Adevărul despre cazul Harry Quebert” pre numele ei.

2. Care e lucrul cel mai neplacut si mai dificil cu care m-am luptat, (chiar si pasiv, doar sa-l tolerez, nu neaparat activ sa il rezolv), saptamana trecuta, si cu care anticipez ca e posibil sa ma mai intalnesc si in vreo alta saptamana viitoare ?

Diareea. Am înfrânt-o în a doua luptă, dar mă tem că războiul abia începe.

3. Exista cineva, inclusiv non-uman, fie viu, fie decedat, fie dintotdeauna  sau asa pe termen ff lung inert, (ca sa includem si ceva gen muntele Olga, daca dorim), care merita sa ii spun eu Multumesc saptamana trecuta, (fie ca i-am spus sau nu) ?

Limbi în urechi și mulțumirile mele sincere domnului B și Forever Living; aferim pentru gelul de aloe vera stabilizat, care printre altele mi-au scurtat durata lecturilor pe wc.

4. Ce lucruri pe care ar fi trebuit sa le realizez eu saptamana trecuta am amanat sau tergiversat sa le efectuez ? (Mentionati minim 2, desi preferabil mai multe.)

a) Să trimit adresa către Ministerul Sănătății.

b) Să-mi cumpar ghete.

c) Să-mi cumpăr lubrefiant și prezervative cu vișine că alea cu măr au expirat și put a țuică fiartă când fac sex.

d) Să-mi fac patul.

5. Ce lucruri abia astept sa fac saptamana viitoare, (inclusiv si legate de serviciu, nu numai de timpul liber, indiferent de daca le voi realiza in timpul programului de serviciu sau in timpul liber) ?

a) Sex. Am vectori promițători, abia aștept să-și țină unul din ei cuvântul.

b) Sex. În lipsa indeplinirii promisiunilor rămane totuși terenul de vânatoare numit internet.

c) Sex. Ok m-ați prins, masturbare ca ultimă soluție.

6.* Daca as afla, in mod improbabil, (ca sper ca nici un citor al blogului meu nu asteapta sa primeasca vreo pedeapsa capitala), ca mai am o singura saptamana de trait, cea imediat urmatoare, incepand cu luni, ce lucruri as face asa in mod special, (inclusiv chiar si de a gusta vreo ultima mancare, chiar daca nu ma astept sa fiu executat legal) ?

Sex. Evident, până la epuizare și moarte. A mea, sau a lui?!

*= nu e nevoie de a se raspunde la intrebarea nr 6 chiar in fiecare duminica, pt ca mi se pare ca ar fi oarecum chiar ridicol, nu numai inutil.

Ei pe dracu, nu! Pentru punctul 6 sunt în stare sa postez leapșa asta în fiecare săptămână!

3 gânduri despre „Leapșă la plesneală

  1. Ha ! Si cand ma gandesc ca am zis ca mi-era cam frica sa dau click, sa vad ce ai raspuns. Pai ai raspuns ff corect si chiar cuminte, zau. Sper sa te simti mai bine (in legatura cu sanatatea) saptamana viitoare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

