Dragonul nebun

Fire

În lumea roz lucrurile sunt adesea move. Vânătâile și cicatricile se vindecă, dar rămân sechelele. Veșnica vânătoare de pulă produce traume cu consecințe uneori previzibile, alteori nu. Port în mine unele de care mi-e greu să vorbesc, despre care am încercat să-mi imaginez că n-au fost, că nu sunt, că nu mai știu… Dar așa cum lucrurile continuă să existe în jur chiar dacă nu le vezi, la fel și cicatricile mele se mișcă uneori în mine ca niște obiecte contondente pe care le-am lovit bâjbâind pe întuneric. Depinde de reflexe dacă le prind, dacă le ocolesc sau dacă mă rănesc din nou în ele. Amintirile zâmbesc, amintirile plâng, amintirile dor. Eu aleg sau sunt ales, dacă am ghinion.

Dacă aș dori să vorbesc frumos despre pasiunile mele orale aș scrie că sunt un înghițitor de săbii. Nu scriu, pentru ca nu sunt, sau corect, nu prea mai sunt. Am fost.

Am încetat să mai înghit după o penetrare sălbatică, repetată forțat, pană la limita unui viol. Un viol cu pauze de respiro, pentru violator. Pentru mine pauza a însemnat suspendarea agoniei prin beție și somn.

Atunci am redefinit fericirea pentru o singură noapte și ziua de după. Fericirea este lipsa suferinței, extazul este lipsa agoniei.

Nu, nu mai sunt un înghițitor de săbii. Atunci ce sunt acum?

Sunt un scuipător de flăcări, un magician, un dragon care poate face împărățiile să tremure și tronurile împăraților să se prefacă în scrum.

Da, sunt un dragon nebun, unul futut profund. Sunt dragonul care scuipă flăcări pe cur! Azi, acum. Mâine o să fiu, poate, culegător de porumb.

foto

2 gânduri despre „Dragonul nebun

Lasă un răspuns

