ACCEPT cap!

Dreptul la replică și respect apare de unde nu te aștepți. Prin urmare vă ofer un guest post de la „dama str8 cu mustaţă”:

Măi copchii, io cică-s naturally born female. Aşa că nu prea aş avea de ce să viu prin vizită aici. Însă mustaţa, hirsutismul primar şi faptul că-mi place să mi se sugă clitul, nu să mi se lingă, mă recomandă a fi pe jumătate gay. Şi cum îmi place şi pula, înseamnă că am ceva în comun şi cu posesorul acestei frumoase bloage roz-movaliu.

De ani de zile mă amuză eforturile ACCEPT-ului. Mi s-a părut permanent că eforturile lor sunt inutile, fiindcă în afară de câteva babe comuniste de ambele sexe şi câţiva bărboşi care se umezesc prin părţile esenţiale când aud de numele Căpitanului, slăvit fie el în veac, nu îi pasă cu adevărat nimănui ce face fiecare cu genitalele lui şi cu extremităţile tractului digestiv.

Că se joacă de-a fluturatul capei cur-cubeice doar ca să se dea loviţi în haripă că-s neacceptaţi de societate.

De duminică până azi, mi s-a schimbat radical optica şi respectul meu pentru băieţii şi fetele alea a urcat până mai sus de vârful Everestului.

Veneam eu agale în maşina familionului cu maică-mea şi tata de la ţară. Discuţia din momentul respectiv se referea la animăluţele de casă. Şi cum stăteam eu pe curul personal şi admiram câmpurile cultivate ale patriei, gura mea se trezeşte că e timpul să ia iniţiativa şi să vorbească fără acceptul creierului. Aşa că mă aud afirmând că îmi doresc enorm un şarpe. (Acum ca să fiu sinceră, mamba verde este visul ofidian al vieţii mele dar îmi dau seama că pe moment iese din discuţie din vreo 50 de motive.) Mă refeream la un nenorocit de şarpe de câmp, poate un şarpe de casă, ceva care să nu depăşească 50-60 cm. Neveninos. Nepericulos. E singurul gen de animal pe care mi-l pot permite pe moment: are nevoie de mâncare la câteva zile, nu are nevoie să fie plimbat sau să-i fie schimbată litiera, nu o ia razna dacă nu e scărpinat între urechi. Dacă vreau să-l iau în mână să-l mângâi, trebuie să fiu atentă că are şi dinţişori, dacă vreau să-l admir, e ok, dacă intru în vreuna dintre perioadele mele de black out nu-i bai, că-l doale-n cul pe piton de culoalea blăniţei iepulaşului. Iar dacă-mi dau seama că nu e ok cu el în domiciliul conjugal, n-am de făcut decât să îi dau drumul iar în natură. NU mă refeream la nicio specie protejată de lege sau pe lista animalelor aproape de extincţie.

Cred că era mai bine dacă ziceam că vreau să mă droghez. Sau să sar în cap de pe clădirea parlamentului. În 5 min doamna maică-mea s-a ambalat de parcă declarasem că vreau să îmi fac pe balcon un câmp înmiresmat de Cerbera odollam ( „Copacul sinuciderilor”).

– E anormal să-ţi doreşti aşa ceva. Nu e normal, nu eşti normală la cap să vrei aşa ceva. Cum să îţi doreşti un şarpe. N-am auzit de nimeni care să-şi dorească vreun şarpe. Cum să faci aşa ceva?

Şi a ţinut-o aşa vreo 10 minute, ambalându-se exponenţial de parcă ceea ce-mi doream era vecin cu păcatele capitale. Apoteoza a fost când m-a anunţat că am de ales între şarpe şi a rupe definitiv relaţiile cu ei.

Oare cum s-ar fi manifestat dacă i-aş fi spus, ”mamă-s lesbi”? Ascuţea toporul?

10 gânduri despre „ACCEPT cap!

  1. Ha ! Ha ! Si eu am facut faza asta fata de mama si tata, ca vreau un sarpe, numai ca aveam vreo 10 ani ! (Si inca incercam sa-i impresionez si eu cu ceva pe parintii mei, ca nu prea reusisem cu alte chestii, gen rezultate geniale la sport, invatatura, sau arte.) La care mama…Ha ! Ha ! Ce, tu esti de sarpe ?…ca daca vine uite asa si te mananca, hap ! (Si m-a ciupit de fund !)

    La care eu, jignit ca de fiecare data de cate ori nu-mi reusea mie o faza fata de a impresiona persoanele clar superioare mie, care nu stiau decat sa ma ia peste picior de cate ori doream si eu sa imi exprim eu-l in public, am dat-o pe milogeala…Hai ! Te roooog..ca uite ca si Gigel are…(si uite ca nu l-a mancat plus am recitat avantajele mentionate si de bloggerul de mai sus, ca eu de mic am fost birocrat, si stiam sa fac liste din astea de presupuse avantaje ca sa gasesc diverse scuze pt ca efectiv nu eram in stare sa imi declar eu singur care e teritoriul meu si averea mea, sau nu eram in stare sa imi castig eu averea mea, fara sa mai intreb pe altii, si asteptam sa mi le ofere altii cadou,
    doar din admiratie si respect netarmurit fata
    de existenta mea augusta.)

    Si mi-a luat…unul de jucarie de plastic…pe bune, gasit la un magazin din asta de decoratii de Halloween. Dupa care, prima oara cand am incercat sa ma joc cu el pretinzand ca era chiar adevarat, daca tineam ochii semi-deschisi…m-am si speriat de el, exact asa cum zisese mama !…ha ! Ha ! Si l-am ascuns la fundul lazii cu jucarii sa nu-l mai vad !

    Zau, ce pot sa zic. Pe mine parintii mei nu m-au luat in serios chiar niciodata…de mic mi-au transmis ca nu eram decat „un rahat cu ochi” ! Pe bune, era o expresie aprobata chiar si de bunica, desi ea era mai miloasa fata de mine pt ca ma intuia oarecum mai vulnerabil si mai gingas, si nu a folosit-o ea de fata cu mine, insa nu am vazut-o vreodata dezaproband acea expresie pt a fi folosita fata de copii, la momentul potrivit atunci cand se barfeste despre ei, in mod educativ, cu ei de
    fata.

    Iar cand pe la 17 ani eu am declarat lui mams ca am de gand sa ma fac lucrator de sex profesionist, atunci mama chiar s-a enervat usor pe mine, ca asa de dobitoc I s-a parut ca eram ca efectiv nici nu a mai fost in stare, o fractiune de secunda, sa rada de mine, si efectiv mi-a zis ceva de gen, Zau, dar prost mai esti, tu crezi ca esti in stare sa te descurci ca lucrator de sex, pt asa ceva trebuie sa ai initiativa de business, sa stii sa relationezi cu oamenii, plus sa te pricepi sa faci sex…

    Zau, efectiv propria mea mama mi-a zis ca nu sunt bun la pat ! Si eu care ma chinuisem sa o impresionez inca de cand tin minte, de la 4 ani, probabil si mai devreme…si ea care chiar incercase sa imi explice politicos in atatea feluri ca nici in veci nu voi reusi, si a trebuit sa mi-o zica chiar explicit ca sa poata sa inteleaga creierul meu care gandea asa mai concret chiar si la varsta de 16-17 ani.

    Apreciază

    • Morala e ca pe mine NU ma impresioneaza adultii care se milogesc ca nu I-a inteles mama. Hai, daca e inca adolescent in formare poate, o fi mai nesigur pe el sau mai dobitoc, asa ca mine in exemplul de mai sus. Dar daca a sarit de 17 ani sa nu se mai vaite ca mama e de vina, etc, pt ca devine suspect. Si NU tine nimic de mama sau de tata decat in niste ff extrem de rare cazuri in care acesti parinti au fost clar incompetenti si denaturati si neglijenti si abuzivi inca de la inceputul vietii copilului…in rest, adica asa poate in 98 % la suta din cazuri pana si gay-ii se transforma exact genetic plus comportamental tot in parintii lor, indiferent de daca acei parinti or fi fost asa mai luminati sau educati re diverse sau nu. Deci ala (sau aia) care se vaita in textul de mai sus despre maica-sa de fapt se expune pe sine cat de insignifiant este, indiferent de daca e gay/lesbian sau nu. Si eu nu am vreo empatie speciala pt adultii vaicareti pt ca nu-mi pot fi role model. Eu caut role model printre adulti si nu pot sa-mi iau role model de la niste looser-i infantili…cel mult pot asa din sincera politete sociala sa-si faca un screening pt tulburari afective, si altele medicale, (ca uneori oamenii mai regreseaza asa in poze infantile daca au vreo
      afectiune), si sa le urez Sanatate, ca aia e mai buna decat toate, plus sa nu uite sa se spele pe maini inainte de fiecare masa si de cate ori vin de afara si sa utilizeze condom…si hai, daca e chiar napastuit de soarta si nu are niciserviciu plus economia e in criza, am invatat ca e bine asa per total sa zici ceva incurajator gen It Gets Better, plus, daca intr-adevar as avea timp sau as fi motivat de a deveni educator fata de semeni, (ce nu sunt inca, pt ca e realmente greu, si eu sunt lenes),as incerca sa dau exemplu de tinuta.

      Insa chestia cu a da vina pe mama mi se pare EXTRAORDINAR de daunatoare re efectiv sanatatea publica. Si NU reprezinta vreun adevar psihologic. E doar o chestie avansata de niste pseudo-psihologi care nu au avut nici cea mai vaga capacitate de a intelege ce au dorit sa exprime parintii psihanalizei si s-a propagat in mod nepermis si nejustificat de mult de ambele parti ale Atlanticului in perioada post ww2 cam cat a existat si URSSul cam pana la Andropov, desi se daramase inca de la vremea lui Brezhnev, in
      principal din cauza coruptiei din Chicago (atat primaria cat si Universitatea din acel oras intre anii cca 50-70), cu repercursiuni ulterioare existente chiar pana cand a venit perestroika. (Am folosit acesti termeni pt ca si articolul adresa cuvantul comunist, fara sa aiba habar nici despre ala.)

      Apreciază

      • Sorry. Am sarit peste cal. Stiu ca sunt cam intolerant uneori…ca seman si eu intr-o oarecare masura cu mama mea, care in treacat fie zis, si ea e o comunista, (chiar daca nu a fost membru PCR, desi si-a dorit poate, si daca ar fi fost, ar fi fost un bun membru PCR, mai ales pe probleme de educatie si securitate nationala). Ar fi trebuit sa ma gandesc la Mr Hankey, rahatul cu ochi din Southpark, un personaj de altfel larg indragit, ca sa fiu mai tolerant fata de atata Bullshit pe care mi se pare ca il intalnesc in jur.

        Apreciază

      • Lasa-ma, ca eram nervos si suparat ieri si alaltaieri cand am citit atatea tampenii de la diversi intelectuali despre activitatile autentic ilegale ale fostului ala regizor secund de filme, (uneori chiar si artistice, in trecut)…zau, la faza asta pana chiar si mass-media oficiala de lb romana a reusit, in mod cam necaracteristic, sa dea dovada totusi de o bruma de profesionalism
        mai riguros decat diversele opinii din
        publicul chiar educat, care amesteca niste chestii si teme literare, politice, si sociale, de iesea o ciorba de varza indicativa pt starea educatiei generale de masa europeene, (indiferent din ce tara), care chiar mirosea urat, si nu numai ca m-a demoralizat dar chiar m-a si panicat pe moment, pt ca parea sa
        arate, (ceea ce eu REFUZ sa cred), ca
        vasta maj a parintilor si educatorilor
        lumii, ba chiar si Mary Poppins or fi
        niste prosti plus chiar de fapt chiar inutili, si ca a educa lumea este intr-adevar un efort sisific si in mare parte ineficace, drept care, zau, ce rost are sa se mai vaite toti sa creasca bugetul pt educatie, daca tot aia este si fiecare, chiar si persoane cu functie si reala experienta parentala, de la care m-as fi asteptat mai mult, nu vede dincolo de
        varful nasului personal. Ajunsesem
        chiar ff pesimist. Noroc ca am avut eu sansa sa o cunosc pe bunica mea si cativa profesori buni si normali la cap, ca altfel ajungeam sa cred ca asa ceva, insasi existenta lor ar fi ceva improbabil, plus noroc ca eu stiu sigur ca eu sunt un om statistic ff comun mediu, deci exista sanse chiar bune ca si vasta majoritate a oamenilor medii comuni ca mine sa fi avut si ei bunici si parinti si profesori buni si normali la cap…ca doar nu o sa cred ca e realist posibil ca toti sa fie prosti/nebuni si numai eu „damban”, (ca mi-a spus mie tata bancul asta cam cand aveam vreo 11-12 ani)…asa ca mi-am dat seama ca aberatiile spuse de diversi erau numai din cauza panicii, ceea ce e inteligibil, numai ca eu, cand devin panicat, sunt
        obisnuit sa fac un pas inapoi si sa las
        oamenii mari sa lucreze, ca sa nu stau
        in calea lor si sa nu-i incurc, numai ca
        efectiv ma tot uitam in stanga, in
        dreapta, si nu vedeam macar 1-2 asa
        mai de nivel in care poti avea incredere,si de aia m-am panicat…pt ca mie nu-mi place sa ma aflu eu in pozitia
        de a trebui sa fiu eu raspunzator de a
        educa pe altii. De aia si incepusem sa
        fac triaj,de ex, pe autorul articolului de
        mai sus l-am trimis la punctul sanitar cel mai apropiat sa se verifice la sanatate, nu mai zic ce criza de nervi am facut pe blogul lui Pandhoraa acolo sub management-ul de bordeluri, iar pe blogul unui critic de filme veleitar caruia tocmai ii facusem un compliment cu cateva zile in urma referitor la stilul lui sobru de exprimare, insa pe care l-am prins ca nu parea a sti ce e aia capacitate de a intra in contracte plus care mai dadea si vina pe filmul Nimfomaniac pt activitati criminale fata de copii, am inceput sa-i tin lectii de vocabular. Zau, sincer, de aia nu as fi eu bun sa fiu educator, pt ca nu pot sa-mi mentin calmul, devin rau plus ridicol…pe cand un educator bun trebuie sa fie si calm si sever, asa, rau si rece din fire, mai degraba ca Dracula decat ca Stefan cel Mare, ca primul ajunge educator unic vestit, care se hraneste si traieste din sangele oamenilor pe care ii educa, iar al 2lea ajunge doar sfant aparator ca o
        gramada de altii, constructor de biserici si diverse institutii poate, dar nu
        educator.

        Ma rog, poti sa iti dai seama si acuma cat de tulburat sunt, si cat de neriguros ma exprim. Ma duc sa-mi fac lectia la lb germana mai bine, ca tocmai bine am trecut la cazul acuzativ.

        Apreciază

      • Nu te las deloc, ca ar fi pacat in sensul nebiblic sa pierd o astfel de „iesire” a ta.
        Eu fiind pe dinafara religiei, am putut sa apreciez de exemplu iesirea din pepeni a lui Iisus/Isus (nu ma incurc eu in numarul de I-uri a unui nume), la templu cand a izgonit comerciantii, iesire care l-a facut uman. Prin urmare apreciez supararea ta mai mult decat crezi si o creditez cu incarcatura emotionala care rareori transpare in ceea ce scrii.
        Te rog sa te superi mai des.

        Apreciază

      • Mda, si tu ca si un milion de dezinformati sau elevi prea lenesi ca sa ia Bacul. Plus chiar si pu..a mea personala nu e ca un sarpe, fie in stare de vacanta sau serviciu, ci poate mai degraba ca un posibil totem ridicat (din cand in cand) cultului sarpelui plus unor diverse alte culte despre care mai citesc din cand in cand si eu, ca atatia altii, pe Internet, ceea ce e cu totul altceva.

        Apreciază

      • Jap jap doua toteme peste ochi! :))
        Old news, am luat bacul, n-am avut incotro. Flash news, ma bucur ca ai aparut, nu stiu daca in stare de vacanta sau serviciu. Ia si tu o pauza din activitatea educativa si fute-i un post pe BISG (videoclipurile nu se contorizeaza).

        Apreciază

Lasă un răspuns

