Dă-te tu primul!

ANDOy0512z14Mi

„Te dai?” „Mă dau, da’ tu te dai?” “Da.” Ok, atunci dă-te tu primul!”

Și se dau pe rând cu curaj până se satură..

Am uitat sa vă zic că discuția de mai sus era între doi puști dotați cu skateboard-uri.

La așa exemplu ai spune că răspunsul tranșant la o întrebare clară atrage după sine o acțiune pe măsură. Așa ar fi logic pe Pământ. Dar eu mă gândeam la lucrurile care se petrec pe o alta planetă.

Pe Planeta Romeo regulile astea nu funcționează. Acolo se răspunde la o întrebare cu zece, se cere altora moca ce tu n-ai oferi nici cu bani și cel mai nostim, se cere respect.

Pe Planeta Romeo lucrurile se întâmplă ca în banc. Doi poponari stau într-o barcă și se ling din priviri prefăcându-se atrași de peisajul din spatele celuilalt.

Deși treaba e clară chiar și pentru o râmă chioară, când primul zice: „Hai să ne dăm la fund!”, celălalt se uită în apă și răspunde:”Dă-te tu primul!”

Și nu se dă nici unul, de frică să nu pice drept curvă.

imagine: ANDO

Lasă un răspuns

