Mă despart de tine în scris

– Poftim? Cum, de ce? Te sun.

– Nu o să răspund. Explicația este simplă: pentru că pot și vreau.

– Ești un egoist și un ipocrit. Ești un laș. Nu ai măcar curajul să mă confrunți, să vorbești, să vii în fața mea și să-mi spui…

– Aceleași lucruri pe care ți le scriu?

– Nu se poate să fie doar atâtea câte încap în doua fraze laconice. Cum să te desparți de omul pe care l-ai iubit în… în scris? Cum te desparți de mine printr-un sms?!

– Mi se pare firesc. Te-am cunoscut în scris, mă despart de tine în scris. E corect?

-Trebuie să mă privești în ochi și să verși tot ce ai de zis, trebuie să vorbim!

– Nu trebuie, mie nu-mi trebuie, mă despart de tine, s-a sfârșit. Citește ultimul cuvânt de cate ori dorești ca să-l înțelegi. Verbal nu ai fi avut acest privilegiu. Adio, fostul meu iubit!

14 gânduri despre „Mă despart de tine în scris

  1. ei uite asta nu mi s-a intamplat, o singura data i-am spus unui tip la telefon ca nu mai vreau sa-l vad (ma indragostisem de el pentru ca il chema Stefan cu toate ca numele de barbat pe acre il iubesc e Gruia)
    el a venit acasa la bunica mea iar ea nu l-a primit pentru ca nu-l cunostea si mai mult decat atat i-a spus ca eu nu am iubiti…lucru adevarat, nici nu mai aveam ca doar ma despartisem de el :))
    apoi am devenit foarte serioasa 😀

    Apreciază

  2. Patul virtual sau cel imaginar, ori e rece, ori e scurt. Din cel scurt( procustian) cazi din el cum se termină visul, ori e rece (cleopatrian) și te trezești cu junghiuri. Unde nu te aștepți!
    În fiecare din situații, un ”adio” spus la fel de cald ca primul ”bună!” e cea mai bună soluție. Fără văzut ochi în ochi.
    Săptămâna trecută am ”frânt” în același mișelesc fel o inimă călărăseană. Doar că …sms… 😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

