Nu-mi răspunzi la sms, eu te fut atât de des

Unul dintre mesajele de la un domn cu care am avut un one night stand:

„Salutare cum eşti bine? De ce numi rasp la sms. Mie cur de tine. Aseară mam simţit foarte bine în tine!!! Mai trei?”

De aici două consideraţii şi o dilemă:

1. Pula nu ştie carte dar scrie sms-uri.

2. Gura lui T9 adevăr grăişte, dacă-i pe predicţie.

3. L-a citit pe Eliade, sau propune un tresome?

 

 

17 gânduri despre „Nu-mi răspunzi la sms, eu te fut atât de des

  1. :)) intuitia imi spune ca domnul care nu stie carte fute bine :))
    sunt de parere ca standardele trebuiesc respectate mereu, unde mereu-ului i se permit mici exceptii.
    trebuie sa stii cum fute si un prost, si un urat si etc…

    Apreciază

Lasă un răspuns

