Balaurul gay

balaurul gayPoveste cu șapte neveste și un cal sur pupa-l-ați în șnur!

A fost odată un balaur care se simțea teribil de singur. Așa cum câinii urlă a pustiu, așa balaurul nostru urla la soare și scuipa flăcări pe nări, probabil și ca urmare a unei hiperacidități gastrice netratate.

Ca sa-l împace sătenii îi aduceau în fiecare săptămână câte o prințesă (da, aveau crescătorie de prințese!). Când s-au terminat prințesele i-au trimis un cavaler.

Și au trăit fericiți, până la adâncimile bătrâneții, ale prințului desigur. Acum balaurul e iar singur, dar are artrită, pensie de urmaș și trage pe nas.

Și am încălecat pe ceva, că gay-ii preferă fără șa!

Și-am încălecat pe o prună să vă spun astă minciuna!

 

Lumea se teme de ce nu cunoaște, face presupuneri, inventează, minte și înșeală. Balaurul din poveste este un bun exemplu al cruzimii populare.

La ce-i trebuiau lui fecioare? Aveau fecioarele alt gust decât femeile? Nu erau la fel de pline de sârme de corset, ace de păr și fecale? Poate că balaurul încerca să le fută și alea cum nu știau de nici unele, trebuiau schimbate des, ca se stricau la incorecta utilizare.

Pe bune, nu vi se pare suspect că pulică ăla de prinț răpunea ditamai reptilozaurul? Vă spun eu că treaba stătea ca în desen, fiara leșina când îl vedea pe frumușel că fâlfâie sabia, iar ăla îl omora.

Uite așa își pierd fetele bune capul după câte o pulă.

65 de gânduri despre „Balaurul gay

  1. Cred că ăsta e cel mai fain basm pe care l-am citit in ultimii 35-40 de ani. Pe bune!
    Îmbătrâneam fără să aflu misterul balaurului! Oricum, eu mereu i-am văzut pe prințișorii aștia din povești ca pe niște metrosexuali neterminați. Iar față de prințesele virgine mereu am avut rezerve, prea le mânca undeva când erau în preajma balaurului. Nu am citit nici măcar un basm despre prințesele astea devenite neveste obosite, cu dureri de cap, cu șolduri late și gloata de pui de prinți după ele umblând prin păduri după lemne de foc.
    Deci clar, teoria ta e corectă. Adică, dreaptă. Adică, țeapănă. Balaurul e gay, de-aia nu ne punea la școală să comentăm despre acest personaj. Că era tabu.

    Apreciază

  2. Daca pozele astea au un substrat adevarat, eu una nu inteleg nici cinismul comentatorului din articol, nici umorul sadic-caricatural al celor care au tinut sa-si dea cu parerea pana acum. Asa ca stau si ma intreb asa ca pentru mine: Daca vi s-ar intampla voua, ar fi la fel? Sau vi s-a intamplat si va bucura si moartea caprei vecinului? Sau… e o modalitate de a exterioriza excesul de adrenalina capatat in baza faptului ca nu sunteti prea siguri a cui e capra? In fine, povestile sunt facute pentru copii. Aici insa nefiind clar vorba de copii, nici asta nu e o poveste ci doar o forma ciudata de afirmare caricaturala a unei agresivitati pe care eu una sincer n-o inteleg.

    Apreciază

    • Sunt unul din cei care si-au dat cu parerea, fara sa fi intentionat sa fiu si sadic-caricaturala. Amuzanta poate nu oi fi fost, insa varianta de basm a gazdei a fost o parodie amuzanta. Pentru mine. Si am gustat-o ca atare.
      Si zau, ce treaba are capra aici si unde e agresivitatea afirmata caricatural, chiar nu pricep. S-a plecat de la un mit, sau ma insel? Cer scuze daca e nevoie, ca am ofensat prin comentariu personajele fictive din postare.

      Apreciază

    • Povestile (basmele) sunt facute pt copii ?????!!!!! Zau, asta pur si simplu NU poate fi adevarat…ma rog, dupa parerea mea neinformata pt ca nu am auzit niciodata pe cineva serios zicand asta, sau ma rog, pe cineva zicand asta serios.

      Apreciază

      • Nu contează pentru cine sunt poveștile, oricum adulții sunt obligați să le citească, măcar pentru control parental, dacă nu pentru plăcerea proprie. Nu te lua după Mihaela, tu citește acolo cu Nils Holgersson, gâște, vulpi, etc. Ah, la nordici sunt de pomină poveștile cu TROLI!

        Apreciază

  3. Irina, nu te cunosc si nici nu tin sa o fac, dar eu te-am resimtit agresiva in comentariile facute. Parodia prin ea insasi e o forma de agresivitate, iar aplecarea spre ea spune multe despre structura admiratorului. Eu una prefer povestea clasica cu Fat-Frumos care reuseste sa indeparteze raul si sa traiasca fericit cu printesa lui pe care o iubea. Mi se pare un exemplu bun de oferit copilului despre viata de cuplu. Prezentarea asta a lui Fat-Frumos care nici macar nu s-a sacrificat in locul printesei, ci pur si simplu si-a descoperit apucaturile gay in lupta cu balaurul si astfel a impacat lucrurile, mi se pare de prost gust chiar si pentru o poveste gay, cu atat mai mult pentru un basm pentru copii. Iar povestile au si ele valoarea lor si nu trebuie devalorizate. Ma intreb totusi, cum ar fi pentru tine daca sotul tau ti-ar spune intr-o buna zi ca s-a indragostit de un barbat si ca tot ce a fost intre voi a fost de fatada, ca practic si-a banuit dintotdeauna o oarecare tendinta spre altceva? Sau cum ar fi sa puna un gay foarte puternic mana pe tine si el sa se lase abuzat in locul tau ptr. a te salva din situatia respectiva fiindca te iubeste? Sincer, ai mai rade acum?

    Apreciază

      • Ma iau intotdeauna in serios si ii iau si pe altii. Nu ma consider responsabila insa pentru ceea ce se intampla cand altii nu se iau in serios si intr-o masura mai mica sau mai mare se pun in ipostaze neplacute. Aia e problema lor, nu a mea si nu vad de ce m-as face vinovata de proiectiile altora…

        Apreciază

    • Mulțumesc pentru răspuns, Mihaela, dar nu ridic mănușa. Sorry. Nu din cauză ca nu aș avea ce răspunde la întrebarea ta retorică, dar nu văd relevanța deschiderii unei polemici. Agresivă nu sunt. Mă știu. Răutăcioasă, poate că am fost. Dar provocărilor cu iz tendențios nu le mai dau curs de mult. Ai intrat deja cu presupunerile pe un teren mult prea familiar, ori aici nu e locul pentru astfel de discuții. Și nu, nu râd acum.

      Apreciază

  4. Ce chestie ! Pe bune, eu asa m-am gandit pe la 14 ani, ca parca prefer sa ma identific cu Zmeul (balaurul), cand ma gandeam la personajele respective din povesti. Insa mi s-a parut prea simplu si copilaros cand am trecut asa de 16 ani, si am elaborat o teorie a genului cum ca nici printul nu e baiat nici printesa nu e fata, si fiecare are voie sa se identifice atat cu printul cat si printesa, sau cu ambii in acelasi timp, ei nereprezentand asa personaje integrale de sine statatoare, ci doar fragmente de idealuri, dar chestia asta era pt oamenii
    obisnuiti, pe cand balaurul devenise asa
    androginul perfect de nivel top model ca Andrei Pejic !

    Apreciază

    • Andrei Pejic asta al tau nu-i cumva muiere? 🙂 Renule, zmeul are si el calitatile lui, depinde de ce parte a baricadei te asezi. Eu una insa am invatat sa stau in banca mea cand vine vorba de identificare, poate si fiindca la noi identificarile se fac… altfel…

      Apreciază

    • Vezi că Zmeul nu era reptilian, deci nu le confunda. Chiar, știe careva cum arăta zmeul in larga acceptiune a consumatorului de mitologie? Că la balaur treaba e clară, dragon cu sau fără aripi, intre 1 și 7 capete pe persoană fizică și flăcări pe gură bonus ultra.

      Apreciază

      • Nu stiu dar am dat Google. Vezi versiunea americana la nr 7, http://serialwordsmith.blogspot.dk/2013/10/10-more-monsters-that-deserve-more.html , iar versiunea rusa (cu care romaniidepe wiipedia sunt de acord), aicea, http://ca.wikipedia.org/wiki/Zmeu#mediaviewer/File:Zmei_Gorinich_(colour_fixed).jpg

        Italienii zic ca ar fi o fiinta antropomorfa cu capacitatea de a manui arme, si care poate sa si zboare si sa se si transforme n diverse alte creaturi, (ca Zeus sau ca Jupiter probabil), fiind totodata un spirit al focului, insa e mereu ucis de un cavaler ratacitor. Insa cica e obligatoriu heterosexual, deoarece mereu jinduieste dupa fete tinere si frumoase pe care doreste sa le rapeasca, la fel ca un capcaun, pt a le face regine in castelul lui si peste pamanturile lui. (In Moldova rapeste si vaduve.)

        Ha! Ha ! Japonezii scriu o gramada despre el pe wikipeda, mai mult decat toti, plus dau linkuri pe japoneza, care duc la poze cu statui din Japonia ! Ha ! Ha ! Trebuie s traduc ce zic, ca am impresia ca e interesant ! Revin

        Apreciază

      • Zau, nu stiu cine scrieacolo pe wikipedia japoneza, daram impresia ca ori e cineva care scrie asa inflorind diverse chestii cum as scrie eu articolele de pe blog, ori e dincauza ca Google translate nu stie sa traduca decat limbaj corporatist, dar nu am reusit sa inteleg mare lucru decat ca mama zmeului e ff importanta, plus mai exista un zmeu 100 % original plin zmeu, care e un dragon japonez Shishiatama, dar pe care nu l-a vazut nimeni niciodata, desi e posibil ca arate si asa, http://ja.wikipedia.org/wiki/龍人#mediaviewer/File:Longwang.JPG , insa potrivit unei legende e posibil ca o fata japoneza sa fi povestit despre o fiinta 1/2 om, si 1/2 zmeu, despre care au auzit popoarele din vest, adica din UE, drept care au introdus si ei povesti cu zmei. Zau, improvizez, ca nu se intelege absolut nimica de pe Google, decat ca japonezii incearca sa gaseasca corespondente intre dragonii japonezi si zmei.

        Apreciază

      • Uite ce casuta roz drguta are zmeul japonez, http://en.wikipedia.org/wiki/Ryūgū-jō#mediaviewer/File:KataseEnoshimaStation.jpg

        S fata aia de mai sus nu era cum am zis, e si mai complicat. Cica ea s-a indragostit de un preot, insa ala a respins-o si a vrut sa fuga de ea intr-o barca si sa se ascunda intr-o biserica, si ea s-a infuriat si s-a luat la inot dupa el si s-a transformat in 1/2 om si 1/2zmeu, (care e reptilian, pt ca asa e in toata China si Japonia), si a scos un foc pe gura si l-a ars pe preotul ala. Oricum, povestile astea par a fi de prin sec 16 de la chinezi..Insa oricum unt importante si pt poporul japonez.

        Dar mai scrie mult de tot, sunt multe povesti ! Dar zice si de Praslea, si de Fat Frumos, adiica ii baga si pe ei in seama ! Plus cu linkuri si la statui de la Ljubljana si din Bulgaria, care arata asa zmeo-dragoni care par oarecum mai chinezo-japonezi.

        Apreciază

      • Reptilian sau nu, zmeu sau altceva, uite-l aicea pe unul similar cu zmeul ala androgin la care ma gandeam eu asa la 16 ani ! (Ma rog, imi placea si Fat Frumos, adica a nu se intelege ca nu imi placea decat de zmeu, mie imi plac toti, inclusiv si piticii lui Alba ca Zapada !),

        Apreciază

      • Sper ca il stiti si pe Fat Frumos original/ o idee ceva mai macho originar din Moldova, Michael Tintiuc ! Are si pagina de Facebook ! Dar arata mai bine inainte sa-si faca pagina de Facebook si era doar pe YouTube, dupa parerea mea. Acum a ajuns sa semene mai mult cu Johnny Depp, desi e mult mai tanar. Cred ca e prea incapatanat si vrea sa-si fie el propriul lui manager de imagine, nu-i lasa pe altii sa-i dea
        sugestii, chiar daca poate stiu mai bine
        decat el. Dar e ok si asa, adica nu critic, mi se pare chiar oarecum normal ca venind din Rep Moldova.

        Apreciază

      • Pai unui barbat matur ca tine I s-o parea printesa dar, eu ma gandeam la cum mi s-ar fi parut mie, (desi nu activa pe atunci, ca e mai tanar decat mine), cand aveam eu 16 ani…un adevarat zmeu ! (Si eu eram/as fi fost Fat Frumos desigur !! Sau macar Mateias Gascarul sau chiar si Muc cel Mic ! )

        Apreciază

  5. Dincolo de ascutisul dintilor si gherutelor comune tuturor, zmeul trebuie sa fi avut stapanire de sine, capacitatea de a-si aprecia corect adversarul, echilibru, maturitate, rabdare, concentrare, retinere, curaj, responsabilitate asumata precum si respect pentru valoarea celuilalt. Altfel, n-ar fi fost invincibil in lupta ci doar un papitoi. 🙂

    Apreciază

  6. Auzi,da pe zmeul asta nu l-a învins fat frumos ? De ce spui ca-i invincibil ?!!
    Cred ca exagerezi. Mi-e umila părere, sper sa nu-mi sari la gat așa cum ai sărit la irina, ca oricum degeaba o faci.
    Deși nu suna a poveste „roz” cu fundite si alte chestii de adormit copiii, realitatea se serveste așa cum este, in stare bruta, fără ambalaje frumos colorate.
    Uneori, daca esti „mare” adică papițoi, este suficient sa-ti elimini adversarul scurt si la obiect 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • N-am sarit eu, ea s-a dezbracat. Eu doar i-am pus oglinda in fata. 🙂 Cat despre papitoi, e placut sa-i porti in brate cand esti copil, cand mai cresti insa, inveti ca ursul din padure nu e doar mare ci si periculos daca il intarati, oricat de bine ar aduce la trasaturi cu papitoiul tau. Cat despre lupta dintre Zmeu si Fat-Frumos… eu una habar n-am cine a invins, dar stiu sigur ca adevaratii luptatori sunt in mare parte solitari si prefera compania partenerilor curajosi si onesti asa ca ma indoiesc sincer ca ala a avut vreo intentie de cuplare cu printesa decat daca nu cumva o chema Xena… dar atunci vorbim de alceva… 🙂

      Apreciază

      • Eu sincera sa fiu nu înțeleg ce spui acolo.
        E un fel de unde dai si unde crapă.
        Cred ca nu mi-ai inteles aluzia. Ce-i drept subliminala …….
        Nici nu prea contează.

        Apreciază

      • Bre Analiza, sincera sa fiu nu ma pricep la iluzii d’astea subliminale… decat poate sa le provoc… uneori… si atunci ma spariu suficient de rau cat sa ma blochez pentru mult timp. Cat despre eliminat, tu ai inteles gresit. Nu are nimeni intentia sa elimine pe nimeni. Invatam doar sa ne acceptam si identificam cu ceea ce suntem chiar si cu agresivitatea noastra cand e sa fie si totodata sa comunicam autentic. Faptul ca Irina s-a autoeliminat din discutie, e dovada ca ii e greu sa-si accepte agresivitatea. De ce? Ne-a spus-o chiar ea daca e sa citim printre randuri. E un inceput bun. Restul depinde de ea pe ce cale vrea sa o ia. Da’ nu inteleg ce-i tot tii tu isonul? Chiar esti sigura ca e atat de incuiata incat sa nu poata duce o discutie in contradictoriu pana la cap? Esti cumva avocatul ei din oficiu? Sincer acum, tu cand te-ai simtit vreodata aparata si de cine? Fiindca stiu din proprie experienta cat de greu e sa nu fie nimeni niciodata de partea ta…

        Apreciază

      • Abia asta pare basm, derulat din comentarii.
        Doamna Mihaela, o doamna stie mereu sa se opreasca atunci cand trebuie. Nu de alta, dar nu ii sade prea bine cand se da drept balaur care scoate flacari (a se citi diagnostice) doar dupa o simpla lectura a unei pareri de simplu cititor/muritor. Ori eu nu-s nici Fat Frumos cu palosu gros, nici Ileana Cosanzeana. Sunt un om care a citit o parodie scrisa de un alt om. Si a zis ceva despre. Ori bunul simt ar fi trebuit sa nu va lase sa intrati nici macar cu o simpla presupunere in viata mea privata, nici macar sa aveti curiozitati legate de un posibil partener de viata al meu. Gay sau nu, fidel sau nu.
        Dar o sa fiu intelegatoare, fiindca astfel de mici ghionturi mi-au mai fost servite in online. Rezultatul? Zero.
        Nu ati pus nici o oglinda in fata nimanui, ati defilat doar cu o autosuficienta care vadeste orice, numai dorinta de dialog nu. Rog faceti ca la sotron: luati-va pietricica si sariti in alta casuta. Nu intr-a mea.
        Anelisse, multumesc. Nuca-n perete nu face niciodata gauri, doar zgomot.

        Apreciază

      • N-am sustinut niciodata c-as fi o Doamna, mai cu seama in fata persoanelor care nu stiu ce-i aia. De bagat in viata ta, nu cre’ca m-am bagat dincolo de a-ti sublinia agresivitatea subliminala care abia acum incepe sa prinda contururi reale si se pare ca oglinda nu se insala. Dar e ok. Asa esti tu, nu te condamna nimeni pentru asta. Te prefer agresiva decat ipocrita. Cat despre cat de balaur pot fi uneori… sincer… nu e bine sa ma provoci. 🙂

        Apreciază

  7. observ ca toata lumea e mare iubitoare de povesti 😀
    citind ce spune mai sus Mihaela as zice ca toate caracteriticile insiruite si apartinatoare zmeului sunt in egala masura definitorii si pentru fat-frumos.
    doar ca, si in povesti ca si in viata conteaza ce alegi sa faci cu ceea ce ai.
    evident ca fatul, frumos fiind a ales bunatatea, binele, altruismul, dragostea si zmeul, in mod evident, nu.
    eeee…dar asta se intampla doar in povesti, in viata as zice ca se intampla taman pe dos 🙂

    Apreciază

      • Pederanger – looool :)) sau mai bine zis, prietenii stiu de ce :))
        irina – n-ai de ce sa-mi multumesti, nu consider ca ti-am luat apărarea ci doar am facut niște Observații pertinente. Deduc faptul ca tu cu Mihaela aveți o „istorie” in care nu doresc sa ma bag 🙂
        Mihaela – vorba lunga sărăcia omului. Singurul personaj agresiv din povestea comentariilor pari a fi tu. Ai transformat postul asta amuzant in câmp deschis de replici tăioase, poate te plictisesti acasă si la munca, si atunci te înțeleg :d
        Hai noapte buna copii, sa aveți vise plăcute cu balauri bulangii, ca-s mai interesante oricum decât o Ileana cu un Făt care si-o trag in poziția misionarului :)))

        Apreciază

  8. Zau, ce fel de adulti sunteti de nu va plac sau nu va intereseaza povestile ? Pederanger vrea sa le demistifice, Mihaela zice ca sunt numai pt copii, Pandhoraa abia asteapta sa vina incalecatul pe sea si sa se termine o data povestea…numai eu ma dstrez de minune aicea ! Si ma simt chiar in largul meu ! Pai eu de aia am vrut sa cresc mare, sa imi permit si mai multe fantezii…ca atunci cand eram mic aveam lectii, aveam program de naveta, eram prea ocupat pt prea multe povesti ! Acum sunt mare, am concediu, pot sa-mi petrec ziua mea asa cum vreau eu fara sa-mi pese prea mult de diverse restrictii, doar alea pe care mi le impun eu…dar azi fiind si ziua mea plus ultima zi de vacanta, am zis ca e ok sa fiu lenes si sa NU imi fac nici lectiile la germana nici la daneza, nici sa fac curat in apartament, ci sa pierd vremea printre povesti ! Eu cel putin m-am distrat ! A fost o zi frumoasa pt mine.

    Apreciat de 2 persoane

  9. Ah, si Mihaela, îți spun eu direct pt ca tot nu te pricepi la chestii subliminala, întrebările tale si chiar si afirmatiile sunt redundante 🙂 nu stiu de ce insisti.
    Discuția o încheiem aici din punctul meu de vedere pt ca din cate te-am „mirosit” acum ar urma sa spui chestii de genul „analiza” … Ori pe mine nu ma pasionează astfel de schimb de replici.

    Apreciază

  10. Daca nu te pasioneaza schimbul de replici, de ce te bagi ca musca in oala si le ceri in loc sa-ti vezi de pozitiile tale care pe mine una chiar ca nu ma intereseaza? Mda… cu nuca in perete e putin spus. Irina, imi cer scuze dar eu chiar nu te cunosc, asa ca habar n-am ce istorie comuna avem noi, dar m-a amuzat sa te provoc si, macar ca nu s-a vazut, mi-a placut atitudinea ta. 🙂 Renule, m-am distrat si eu dar acum sunt la sevici si ma ocup de alta babilonie. Noapte buna!

    Apreciază

  11. Mai, pentru mine a ma retrage cu un salut dintr-o convorbire mi se pare o chestie de obraz desi recunosc ca uneori vine si automat. Faza cu printii si balaurii pe care ii iubiti sau va certati voi, nu ma intereseaza asa ca nu consider c-as fi aruncat eu cu marul discordiei si nici nu ma fac partasa la disputa voastra. Cat despre autenticitate, nu stiu altii cum sunt, nici daca sexul te lumineaza, dar mai autentica si directa decat sunt eu, nu cred ca o sa gasesti pe altcineva. Dar… ati vrut parodie si ati avut parodie. 🙂

    Apreciază

    • E bine ca esti modesta, si in loc de mar n-ai aruncat cu vreun bumerang. Da’ nu stiu de ce ai bagat-o pe aia cu sexul, ca nu te-a facut nimeni (inca) ne’ (nedormita :P). „Ati” asta Mihaela spune ceva foarte nasol despre ce gandesti tu vis a vis de acest blog. Nu e nici o conjuratie, nu exita tu si noi, exist eu si voi.

      Apreciază

  12. Chiar mi-s nedormita si m-am cam plictisit de discutia asta in contradictoriu. Cu bumerangul daca aruncam, stiam sa-l si recuperez dar de mere nu ma ocup eu. Am folosit cuvantul „ati” fiindca cel putin la inceput, am vazut nu unul ci o gramada dornici de parodie. Asa ca departe de mine nevoia de a face vreo concurenta gazdei, iar trafic zic ca i-am facut onorabil cat sa nu fie suparata ca m-a suportat. Iar in ceea ce priveste sexul, am vazut cazuri in care sexul te poate face savanta peste noapte, dar nu-ti da si diploma. Asa ca eu prefer sa ma bazez pe mine si nu pe relatiile mele, oricat de dragi mi-ar fi. E pana la urma, daca vrei, o forma de demnitate si asta. Hai, o zi buna sa ai! Eu ma bag la somn ca m-am cam hobosit cu atata taraboi pe capul meu . 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

