Existăm

A devenit suficient de clar că noi existăm! Noi existăm ca oricare alții ce conștientizează că vor să existe. Vrem să existăm indiferent dacă lumea crede sau gândește că nu avem voie.

Dar lumea nu gândește, lumea doar crede. Lumea nu vede lumea judecă. Lumea nu înțelege că printre alteri, sau abia raportat la alteri ca noi, au dreptul să spună ca sunt normali, dar că poate fi exact invers. Prin noi ei devin deosebiți. Prin noi ei devin noi și noi ei. Diferența e la nivelul la care reușești să admiți că nu te împiedică să respiri faptul că vecinul de vis a vis poartă fustă scurtă cât să-i acopere coaiele, perucă și șosete în bustieră.

Prima imagine care vine în capul unui hetero speriat este imagine unui transsexual sau a unui travestit. De ce îi sperie, nici ei nu știu. Să nu te atragă sexual e ok, dar să te sperie?! Ce ești copil? Stai, că pe copii travestiții nu-i înspăimântă. Atunci ce e?

Nu m-am travestit decât la un revelion, pe la 14 ani, dar cred că e cazul să umblu în garderoba prietenelor să văd dacă îmi vine ceva, apoi o să ies să fac o plimbare pe stradă. Un singur lucru mă sperie mai rău decât concitadinii mei.Tocurile!

19 gânduri despre „Existăm

  1. Un punct pe I frumos pus si spus. Sigur ca existati, asa cum existam noi, chiar daca unii suntem blonzi, bruneti, scunzi, inalti, slabi, grasi, urati sau frumosi, destepti sau… adormiti, frigizi sau rigizi!
    Normalul unora nu e masura adevarului in pielea goala. Cea mai mare teroare a lumii care crede fara sa gandeasca: adevarul.
    Mi-a placut clipul. Mult. A, la multi ani!

    Apreciază

  2. Nu prea e aşa. Unul care e transsexual sau travestit poate să îl sperie pe unul care se crede hetero dacă îl atrage sexual, nu dacă îi este indiferent. Indiferentă e şi o piatră, dar nu te deranjează până nu te împiedici de ea. Dar unul care iese cu o tipă care pare ieşită de la emisiunea lui Capatos şi când începe să o pipăie găseşte o pulă mai mare ca a lui, se cam sperie. De consecinţe 😛

    Apreciază

    • Eu personal asa in sinea mea cred ca asta e de fapt atat spaima cat si fantezia secreta cea mai mare a majoritatii barbatilor inclinati predominant heterosexual…de fapt a majoritatii barbatilor lumii,chiar indiferent de orientare sexuala as indrazni sa zic daca ma gandesc si mai bine, (desi e cam politically incorrect pt ca trebuie sa apreciem persoana nu cum arata)…sa se plimbe tinandu-se de mana in public cu o persoana gen asistenta a lui Capatos plus dupa aia sa se regaseasca
      amandoi asa intr-un loc mai discret, de ex un
      gang sub o streasina romantica pe o straduta pietruita medieval artizanal germanic pe langa un zid cu iedera sau, hai, si pe langa niste craci dintr-un parc mai britanic, etc…si
      sa se apropie si mai tare si sa dea peste o
      uriasa pu…a !

      Apreciază

  3. Pai majoritatea persoanelor care chiar au reansvestitism fetishist, adica deriva gratificatie sexuala prin a se imbraca cu piese vestimentare ale genului opus, mai ales pantofi cu tocuri si underwear sunt de orientare hetero nu gay, doar ca au fetishul asta la fel cum altii au sa pupe picioare sau altora le plac sexual persoanele schioape sau unora (de ex mie) le place sa linga pantofi si curele si alte accesorii de piele (desigur preferabil purtate de o persoana de care sunt si macar un pic romantic indragostit plus sa fie curate si fie daca sunt cu sau fara persoana asociata sa fie de un brand
    acceptabil mie, produs si distribuit si promovat de firme care nu exploateaza oamenii muncii si au atentie fata de echilibrul naturii chiar daca mai jupoaie un bou sau un crocodil din cand in cand), etc, exista o gramada de fetishuri sexuale…eu de mic stateam si sugeam si lingeam curelele de piele ale ghiozdanului meu preferat de exemplu si accest fetishism al meu face parte din integritatea persoanei mele, desi incerc sa nu exagerez, adica totusi daca vad o botina Bottega Veneta in vreo balta totusi nu ma reped sa o puo din prima, mai studiez sa vad de unde pot s-o apuc…poate o pot curata cu o petala de margareta si pe urma sa o pup asa mai supeficial…Plus talpi de pantofi nu pup decat daca sunt nou nouti in cutie plus NU cumparati de pe eBay, ci numai asa direct din saculetul ala original cu hartie originala si sigilii virgine, zau poate sa fie si talpa Gucci, dar nu pun limba decat daca sunt noi si originali. Plus nu trebuie confundat fetishismul cu transvestitismul fetishist, adica eu nu sunt atras sexual de pantof dupa ce ma incalt cu el eu personal. Si nu trebuie confundate astea nici cu drag, adica transvestitul cu scop de entertainment si promo diverse, inclusiv mode sau parade de sustinere a casatoriei gay, alea au scop teatral specific. Plus desigur toate astea, care nu numai ca trebuiau sa poarte un nume, dar chiar AU nume, si inca de mai bine de 100 de ani, (cel putin pe UE), nu trebuie nici ele confundate cu identitatea de gen, ca aia e altceva, mai profund, fetishurile sunt un strat mai mijlociu, iar hainele sunt chiar fara nici o importanta. Am comentat chiar in acest sens recent pe blogul lui Adelina Iliescu unde se ridicase intrebarea daca a purta chiloti sau nu (mai ales in fata ochilor altora) este un semn de femininitate…eu am opinat ca nu, insa nu stiu daca am avut dreptate. Astept opinii inca. Zau, un barbat intr-o rochie poate insemna atatea lucruri incat probabil nici nu mai poti fi atent la barbat, asa e de indescifrabil si complex, daca poarta o rochie, o adevarata enigma…asa ca eu de obicei chiar fara sa vreau, daca-mi iese inainte un barbat in rochie, nici nu mai incerc sa-l cunosc ca e prea obositor, si mai bine ma uit mai intai la rochie…daca pare eleganta, si are tivuri si tighele si butoniere si diverse detalii care denota un grad de calitate…devin poate mai interesat sa pun si mana la guler sa vad daca si eticheta pare cat de cat credibila, si abia daca atunci ma frapeaza si tinuta celui care poarta rochia, prin ceva atractiv, adica de ex nu se sperie si ma lasa sa-i pipai rochia asa pe indelete si zambeste ingaduitor si calm, plus pare a avea o turnura si postura eleganta si potrivita rochiei…abia atunci incep eu sa-mi doresc sa depun efortul de a merge mai departe, de ex sa aflu daca o fi actor , sau o fi transvestit, sau transgender, sau asa printr-o minune sa fie chiar gay…zau, cati gay care sa poata purta rochii asa de calitate cu dezinvoltura ai vazut tu ? Ca eu asa de aproape, zau, niciodata…desi ma rog, nu mi-am pierdut speranta…adica am asa o fantezie cu o rochie de primavara cu imprimeu mic si o centura de piele de culoare roz prafuit vu catarama discreta Hermes, (nu din aia mare care sa sara in ochi, exista un model mai vechi pe care l-am vazut o data intr-un aeroport si am fost tentat sa mi-l cumpar…eu nu as fi purtat cureaua aia cu rochie, insa as fi pus-o asa sub sweater la niste pantaloni de stofa care-mi plac mie….dar, zau, daca as vedea vreodata un gay care mai si poarta o rochie asa dezinvolt cum l-am descris mai sus
    si are si cireaua aia, eu personal cred ca am sa fiu intereaat sa-l trag asa de acea curea….

    Apreciază

    • Erate si clarificari:
      1. Transvestitism fetishist (acolo in prima propozitie in randul 2)
      2. A propos de chiloti si lipsa lor si femininitate sau lipsa ei, voiam sa clarific ca eu opinasem ca nu exista nici o legatura intre factorul a purta chiloti sau nu (la vedere) si factorul femininitate sau masculinittate, (adica nu voiam sa se inteleaga gresit ce am scris mai sus).

      Apreciază

    • Așa mult m-a distrat si educat comentariul tău incat te declar principal comentator al acestui blog, Pe langa rolul de principal cititor, aceasta distinctie incununeaza calitatea ta de initiat în lumea roz, în tainele pantofilor și a rochiilor. Din pacate eu gay fiind totuși sunt absolut necunoscător in ale posetelor, rochiilor curelellor si pantofilor de dama, ba chiar nici la cele barbatesti nu prea ma pricep. Eu imi aleg garderoba pe principiul lui „ce ai lua cu tine pe o insula pustie”, sau conform jocului, „ce incape in geamantan”. Specific ca pt mine geamantan e bagajul de cabina la avion, cel de cala eu socotindu-l cufăr ori dulap.

      Apreciază

  4. Pederanger, help ! Mi-am facut cont de Facebook ca sa promovez o poezie de Horatiu dedicata zeului bestial Faunus si am wall-ul plin de poze de femei ! Zau, nu stiu cum sa scap de ele, ca nu sunt prietenele mele, imi sunt sugerate chiar de Facebook sa ma imprietenesc cu ele, dar nu vreau ! Adica e ok sa fim prieteni asa generali de la distanta dar
    nu cu poze in rama chiar pe peretele meu
    personal ! Am dat fuga la pagina ta sa te
    chem in ajutor dar acolo am dat peste sclavi barbari in lanturi…zau, ce naiba, unde sunt capillati, dacii aia liberi comuni cu pletele in vant asa mai hipsteri insa totusi dati cu placa descrisi in mod admirativ de Aristotel ?

    Apreciază

Lasă un răspuns

