Declarație de amor

ti amo

10 gânduri despre „Declarație de amor

      • pentru că… stai că am avut nevoie de câteva ore ca să ridic gura căscată cu un cric cât să-mi permită să zic.

        știi, pederanger, cum e la câini o relație între coada lor și gravitație (sau ceva de genu, nu mai știu exact și nu mai caut) așa e și la mine și coada din cavitatea bucală și cea din pelvis s-au îndreptat direct către lună. o parte cu mângâiatul lunii, o altă parte cu penetrarea ei. gayrotism cosmic, nu?

        pe lângă asta, hmmm, mai e și treaba cu ludicul jocului de lumini. toată treaba aia de acolo joc de lumini și umbre conturează frumos sentimentul la întâlnirea mâinilor celor doi conturați invizibil (?).

        așa că, domnule pederanger, eu adjuvant, mă înclin (data viitoare poate îngenunchez) în fața domniei voastre pentru cum plăsmuiți amorul din armura călărețului.

        Apreciază

      • „Pie in the sky” inseamna mai curand placinta cu branza decat cu carne deoarece luna este de obicei asemuita cu o branza, nu ca e alba dar ca e buna de mancat (daca esti soricel si te uiti la ea). Plus ca semnificatia expresiei „pie in the sky” e mai degraba ironic mustacita romantic-nostalgica continand o mica doza de „strugurii sunt acri”, nu e asa ironic ceva mai concret slap-stick plus asociata cu schadenfreude de gen si „capra vecinului”, asa ca de ex in American Pie, (placintele americane fiind, dupa cu se stie, cu mere). Ilustratia ta de mai sus mi se pare mai degraba Hallmark si si de aia am avut impresia ca nu are cum sa fie decat placinta cu branza, chiar cu stafide si vanilie.

        Mie personal mi se pare ca placinta cu carne este o placinta ff serioasa, asa ceva gen institutia casatoriei pt gay, cu nuante juridice grave, nu asa de literar comedico-romantice sau simplu comedice, (desi desigur nu sunt interzise acest fel de decoratii in timpul ceremoniei nuntii, macar pt distractia invitatilor platitori…cu dar sau cu timp personal).. Ma rog, sunt sigur ca exista si umor britanic de gen Monty Python legat de placintele cu carne, dar ala e de obicei destul de taios si ori e de-a dreptul homofob (desi are o scuza ff buna ca e reducator de anxietate, adica nu zic ca ar trebui interzis), ori e din ala care caricaturizeaza orice sex, asa ca in Benny Hill, asa ca mie nu mi s-a parut ca ilustrata ta ilustreaza acest gen de umor asociabil placintelor cu carne.

        Mie mi s-a parut de tip clar Ratatouille, asa ca trebuie sa fie cu branza. Dupa parerea mea. Insa e voie ca altii sa nu fie de acord cu parerea mea. Chiar as fi incantat de o dezbatere mai larga asupra placintelor si a ilustratei de mai sus. Pt ca e posibil ca placintele sa aiba semnificatii sau chiar forme diferite in cadrul a diferite culturi, de gusturi si umpluturi nici nu mai zic.

        Mie personal imi plac ff mult placintele, chiar cu orice ar fi, plus si alea sarate si alea mai dulci. Sunt o persoana care e total de gen, „la placinte inainte” ! Asa ca din punctul meu de vedere placinta conteaza, nu cu ce e umpluta, zau. Ma rog, asa pe pofte sau pe toane, e OK ca intr-o zi poate sa prefer una, insa eu nu sunt cineva care are pofte specifice asa de des. Plus desigur nu apuc sa manac placinte reale ff des ca doar nu stau sa-mi gatesc eu placinte, iar din alea din comert tind sa nu iau, decat cu dovleac.

        Asa ca degeaba imi urezi mie personal sa fie o placinta preferential cu carne, ca pt mine e OK si
        cu branza, si cu mere, si cu dovleac, si cu visine, etc., adica pt mine urarea ta nu a avut un sens deosebit, desi desigur am inteles ca era ceva pt care raspunsul corect ar fi fost „multumesc pt urare, iti doresc asemenea si tie”. Insa de aia am si comentat, ca sa vezi ca am luat in seama urarea ta, nu am ignorat-o.

        Apreciază

      • Chestia frumoasă e aia că eu ador plăcinta cu carne. Nu chestiile alea dietetice din piept de pui aseptic, ci aia sănătoasă, grasă cu multă ceapă piper și carne de porc din care o parte musai trebuie să fie inimă, altfel plăcinta iese mediocră spre deloc. Și aș putea să fiu porc și să spun că îți pot oferi plăcintă cu carnea separată dar ar suna a altceva, evident, iar noi aici glumim nu ne pipăim la amigadale.

        Apreciază

      • P.S. Da, stiu si ce e aia carne, si si in acest caz iti multumesc pt urare plus iti doresc si tie la fel, daca ai chef, dar era totusi vorba de o critica artistica asupra unei imagini, asa ca m-am gandit si eu mai la figurat. Ca doar nu o sa stau sa discut cu tine in public pe un blog G despre pu…ele noastre personale…ma rog, nu resping total a priori, ca daca e cerere si e momentul adecvat plus asa cu scop etic educativ, mai vedem…

        Apreciază

Lasă un răspuns

