Erecție Punct

Tu

O ploaie pentru sămânța

Din care cresc bulbii gândurilor tale

Să facă din florile lor un codru de versuri

Purtate ca refren la încheietura mâinii ce ți-o sărut

Tăcut, gălăgios, tremurător

Pentru fiecare strop

În care imaginea copiază detalii la xerox

Rezoluția vibrațiilor glasului tău.

Eu

Chem ploaia pentru toate semințele

Din care cresc bulbii gândurilor tale

Până rodesc codrii de flori fără petale

Împletite în salbe la încheietura minții

Pe care o culeg din lut fără s-o rup

Tăcut, orgolios, învingător în întristare

Pentru fiecare stamină un bob de salivă

Un sărut în lipsa corolei, un pistil supt

De reverberația glasului tău ce-mi lunecă

Adânc, atât de viu și-atât de lung, pe gât.

8 gânduri despre „Erecție Punct

  1. well, matale ca poet esti cam pasunist, destul de anacronic, inadaptat poeziei actuale, plin de dulcegarii interminabile, dintr-alea de agătat gospodine, extrem de efeminat pentru un bărbat. inteleg orientarea matale sexuala, insă crede-ma ca poezia nu tine cont de sex, ci de emotii, de timp, de societatea in care ne desfasuram, poezia cauta in prezent să reflecte realitatea nu s-o infrumuseteze gratuit, poezia vrea adevăr si autenticitate, nu minciunele pline de zahăr, diabetice.

    uite, un poet care scrie mult mai bine decat tine: http://www.subcapitol.ro/blog/doua-poeme-de-vlad-viski/

    Apreciază

    • Adevărul e fix cum spui matale bătrânumagnetic. Sunt un poet groaznic, dar deh, mi-e naturelul simțitor! 😛 Foarte mulțumesc de vizită și sper să nu fie singura, că le combați mișto! De citit poezie însă mai greu. Trebuie să mă plătești, adică să mă îmbeți. N-am mai citit o carte de poiezele de la liceu unde era musai și obligatoriu pe alocuri.

      Apreciază

    • Pai Visky e poet queer, Pederanger e poet gay destul de clasic (mai precis de perioada clasica contemporana a anilor 50 stalinisti), sunt doua curente lliterare diferite. De aia exista si o litera in plus in LGBTQ, plus criticile asociate, ca e o descriere mai degraba cultural-literar narativa, nu asa de strict riguroasa pe alte domenii de fapt….dupa parerea mea momentana, desi desigur dau disclaimer ca e posibil sa mi-o mai modific deoarece desi am adormit recent cu o recenzie literara gay a unui autor numit Joseph in gand si am si visat un vis bazat pe acel gand, pt ca mi-a placut si numele lui si ce scrisese el acolo, totusi nu adormisem intr-un Holiday Inn, asa ca nu ma pot considera expert in literatura.

      (Clarificare re Holiday Inn ca nu stiu daca e ceva ff cunoscut in lb romana: e o aluzie la o serie de reclame comice la Holiday Inn de acum cativa ani care era bazata pe cum devin diversi oameni experti in diverse daca dorm la un Holiday Inn, o serie de reclame care mie chiar mi-a placut)

      Apreciază

      • Rudolph ești delicios, parol! Fix acum două săptămâni am stat 3 nopți într-un Holiday Inn! Ia să mă analizez să văd dacă n-am devenit expert în ceva între timp! Nope. Poate data viitoare mă concentrez mai bine când dorm.

        Apreciază

    • Cum le știi tu pe toate soro pandhoro! Normal că sunt versuri scrise de altul, că eu mai subțirel cu ghiersu. Mă rog, am făcut acolo o parafraza dar a ieșit varză conform criticii. 😛 Noroc ca (co)autorul e sensibil la gest nu la forma lui.

      Apreciază

Lasă un răspuns

