Polițiștii Gay

unnamed (1)

Da domnilor care aveți fetișuri cu uniforme, în sfârșit există și încă pe bune! Am aflat dintr-o știre (preluată din examiner.com împreună cu poza de sus) care sună așa:

„La câteva zile după ce Bostonul a sărbătorit cel de al 45 lea Gay Pride anual, Academia de Poliție din Boston a sărbătorit un alt prim eveniment LGBT. Boston Herald spune că miercuri 17 iunie 2015 la academie au absolvit 64 de recruți și printre ei a fost primul cuplu homosexual din istoria academiei.

Jimmy Moccia împreună cu partenerul și colegul său, Shawn MacIver, au trecut printr-un intens program de pregătire de șase luni, cu scopul final de a servi comunitatea. Ca prim cuplu gay al academiei, Moccia și MacIver au declarat că sunt „foarte mândri” de a fi o parte a unui moment istoric, dar că serviciul în slujba comunității este ținta lor principală.

Moccia și MacIver sunt împreună timp de cinci ani și ambii au trecut cu punctaj maxim testele. Performanța lor în academie mai mult a dovedit că sunt printre cei mai buni. Ei au făcut acest lucru fără a ascunde cine sunt, dar nu doresc să fie numiți „Polițiști Gay””

Și acum să rumegăm puțin conținutul știrii. După ce o cojim frumos de toate căcaturile sforăitoare tipic americane, ne rămân două adevăruri nude:

Primul ar fi că la ăia, tocmai ce s-a terminat al 45 Gay Pride anual. Vă rog frumos rumegați cifra și spuneți-mi ce așteptări aveți la România după abia 26 de ani de democrate și numai 23 de ani de la dezincriminarea homosexualității.

Adevărul doi este acela că homosexualii sunt bărbați, care știu să dea cu pulanul și să mânuiască pistolul. Nu era nevoie de Brokeback Mountain să vedem cum se fut văcarii dur în cur fără lubrefiant și fără clismă. Era nevoie să se recunoască cinstit că în armată, politie și alte domenii unde mai nou intră femei la greu, homosexualii fac față cu brio. Ba aș zice eu că sunt mai buni decât restul pentru că în cazul în care nu mai fac față, fac spate!

Cât despre dorința lor de a nu fi numiți Polițiștii Gay, n-au nici o șansă. Fix așa o să-i numească toată lumea inclusiv presa care acum îi elogiază. Apropo, ăla de seamănă un pic cu Mazăre, dacă divorțează e al meu!

6 gânduri despre „Polițiștii Gay

  1. Acest articol face parte, dupa parerea mea, din seria de articole dedicate proximei campanii prezidentiale SUA, nu face parte din articolele de interes pt problemele comune ale gay-ului proletar din Boston sau din alte zone, fie el cu 7 clase sau cu studii post-universitare, (inclusiv studii de politica si policy making, decat in ultimul caz poate asa ca posibil articol de studiu teoretic de discutat la clasa). As merge chiar pana la a zice ca e un articol chiar posibil detrimental intereselor mai largi LGBT deoarece mi se pare cu bataie anti PD/anti Hillary C. Nu am chef sa explic de ce, si de fapt pt viitorii aprox 10-15 ani dupa parerea mea nici nu prea conteaza asa de mult nici pt gay, nici pt vreun un grup proletar SUA sau chiar si alte locuri din lume asa in mod special daca va castiga sau nu dna Hillary C bid-ul prezidential sau chiar postul prezidential. Sunt chestii care efectiv nu conteaza, plus gay-ul e prezentat in articol pe functie totala de prop-recuzita/obiect nu om, de aia nu dau Like sau vreo steluta pt acest articol. Nu am chef sa explic de ce sunt cam ursuz/mohorat si nu sunt in stare sa ma bucur de o firmitura, si de fapt nici de o felie intreaga de cozonac astazi. Sper ca pana maine sa imi treaca. Nu am avut totusi de gand sa-ti stric bucuria asa in mod expres, insa efectiv mi-a venit sa comentez asa mai enervat, si stiu si ca intr-o oarecare masura nu am dreptate sa critic, deoarece activitatile politice, chiar si unele mai neplacute, sunt totusi importante si probabil benefice asa per general, chiar si alea care par mai cras corupte asa la prima vedere….insa efectiv cred ca am avut parte de atatea sedinte politice saptamana asta la serviciu ca nu mai pot, efectiv nu mai pot, chiar daca stiu ca nu am dreptate si ca sunt imatur plus un exemplu prost pt tanara generatie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

