Scara care urcă la queer

photo-manipulation-by-erik-johansson-09

E greu, e foarte greu să te dai jos după cele șase beri din fiecare ieri. Te dai jos că asta știi tu să faci. Nici nu mai trebuie să știi, e automatism. Ăsta e drumul, șanțul din discul de vinil, canalul preferențial săpat de lacrimi în beton, făgașul ce duce mereu în jos, tot mai jos. Se spune despre coborâre că este inerție. Dacă este așa, de ce îți e atât de dificil să respiri, de ce te doare?

E greu, e foarte greu să te dai jos din pat în fiecare zi cu ideea damnării în cap. E greu să viețuiești printre semeni care te consideră eroare sau mai grav, oroare. E și mai greu greu să știi că încercând să schimbi ceva riști să obții efectul contrar, că în loc de acceptare o să primești o și mai puternica marginalizare, că în loc de iubire o să capeți ură, că în loc de zâmbete o să primești flegme.

E greu, e foarte greu să ți se repete zilnic că nu exiști, că ai fost ucis de Dumnezeu. Atunci, în lipsă de idei cadru și modele alegi tot un simbol biblic pentru salvare. Imaginar pășești pe scara care urcă la queer, locul unde nu există moarte și nici întristare, locul cel mai înalt de sub curcubeu.

Trebuie să o faci, altfel o să înnebunești și o să-ți sufleci venele ca să scapi de eczemele de pe suflet. Zâmbește, te rog. Acum urcă, urcă dragul meu! Și dacă sus nu e nimic, rămâi acolo pe scara care urcă la queer, cu un picior postat înaintea celuilalt ca și cum încă ai urca, bea cele șase beri din fiecare ieri și aruncă lumii dozele în cap.

foto:  Erik Johansson

13 gânduri despre „Scara care urcă la queer

  1. Ce e ala queer?! Adica dincolo de bizar… ciudat… ce semnificatie are aici? Am citit postul… nu stiu cine l-a scris, pare suparat… posibil ca sunt multe adevaruri dureroase printre randuri despre care simte nevoia sa vorbeasca dar… 1. e cam aiurea sa faci o abordare de grup pe blog in vazul intregii lumi. Poate sunt eu mai pudica dar… nu mi s-ar parea ok, nici etic sa fac asta. 2. crede-ma (si o spun cu cea mai mare parere de rau) ca eu sunt ultima persoana pe care ti-ai dori-o sa o ai langa tine cand esti trist si iti vine sa mai torni in tine niste beri.

    Apreciază

    • Qeer e mai mult decât gay la alteritate în general și mai puțin sexual. Așa cred eu, nu știu ce te-au învățat pe tine la școală domnii profesori hetero și extrem de misogini în timp ce gândeau: uite și pizda asta, vrea să se facă psihopupu, dar tot o să o facă o pulă să bocească toată viața!

      Apreciază

      • Calaretule, am intrebat. Eu atunci cand nu inteleg ceva, intreb ca sa inteleg si sa vad daca pot sa am o opinie despre asta. Asa ca nu vad de unde supararea ta pe profesorii mei de la psihologie de la care chiar am invatat ceva oricat de misogini ar fi fost ei si nici pe Facultatea de psihologie pe care o altoiesti cu un „caca” din oficiu desi nu cred ca ai avut aface cu ea…. macar asa de curiozitate daca tot te gandesti ca esti tu de o genialitate absoluta si poti sa judeci orice. Cat priveste ce ar fi putut sa gandeasca profesorii mei despre mine, esti cumva unul din ei? Ti-a facut careva confidente tie despre mine? Sincer… ma indoiesc fiindca vorbim de generatia veche de profesori de psihologie care chiar stiau ce fac. 🙂 Cat despre putza pe care o sa mi-o iau eu… fii convins ca daca o sa ma decid vreodata sa imi iau ceva in casa o sa fie un Om destul de perspicace si inzestrat si nu o putza si mare minune sa avem timp sa mai si bocim impreuna mai cu seama ca dupa cum spuneam nu am nicio aplecare catre asta chiar daca m-oi visa tu dramatica. 🙂 Da’ uite, ca sa nu te dezamagesc ca tot vorbeam de ciudatenii, o sa-mi dau ptr tine manusile jos… mi se intampla foarte ades sa visez ca trag cu pusca. E o dorinta care vine de undeva din strafundurile fiintei mele si desi nu mi-o pot satisface, chiar si numai vizionarea site-urilor cu armamet sau vizionarea unui western ma echilibreaza cumva. Ce zici? Poti sa imi satisfaci vreodata si mie aceasta ciudatenie si sa imi dai sansa sa mai trag si eu macar o data cu arma? N-am mai facut-o din copilarie si habar n-am de ce tanjesc atat dupa chestia asta. 🙂

        Apreciază

      • Încearcă airsoft. Eu nu am mai tras cu arma din stagiul militar și nu aș spune că eram fan nici că excelam. Am avut rezultate f bune cu aruncătoarele de grenade AG7 și AG40. Te interesează să arunci cuiburi de mitralieră și blindate în aer, cred că aș putea să îți predau level basic!?

        Apreciază

      • Cred ca ma sperie sa arunc cu grenade. Nu-mi amintesc sa o fi facut vreodata dar ideea de a scoate cuiul si a arunca cu o grenada ma duce cu gandul ca e posibil sa n-o arunc la timp si sa-mi explodeze in mana. 🙂 Eu ma gandeam la ceva mai pasnic… un club de tir, o pusca, un mediu prietenesc… fara ostatici, fara deturnari de situatie, fara amenintari. Ceva care sa ma ajute sa ma adun… Dar multumesc de oferta. 🙂

        Apreciază

  2. Azi am vazut un trans total cute. Semi-asiatic cu par blond oxigenat deosebit de bine ingrijit si o voce tbagica incantatoare. Ff mignon la corp. Cam dur si cred ca era cam drogangiu si nedormit, nu prea cred ca avea unde sa doarma total OK inca. Pacat ca trebuie sa lucreze in prostitutie, adica nu zic ca nu ar fi voie, insa eu l-as fi vrut functionar de banca. M-as duce mai des la banca daca ar fi el ala care m-ar certa de ce nu am un cont de economii, ca asa decat sa ma duc sa ma certe niste bancheri care seamana cu mama si tata, nu am nici un chef de nici o economie, insa asa ca sa-l fac sa zambeasca pe acest tip de bancher plus pt a-l indemna sa ramana bancher de placere eu mi-as deschide chiar si un cont de economii, si pe urma as cheltui bani din el si m-as duce spasit ca sa ma certe el. Asta a fost fantezia mea de azi. Mi-au placut cum ii stateau sandalele, mi-a placut cum stia sa le poarte, nu multi baieti stiu sa poarte tocuri. Mi-a placut ff tare si ca nu avea push up bra, si mergea ca o fata asiatica, fara sa dea din fund, mi-a placut parul lui dat cu fixativ insa de o culoare luxuoasa, de fapt e posibil sa fi fost o peruca de inalta calitate pt ca prea arata perfect. Avea si tenul OK si nu era dat cu fond de ten in mod exagerat. Desi avea ochelari de soare cred ca avea ochi deosebit de frumosi, am intrezarit o geana ca un stergator de parbriz interior al geamului interior al ochelarilor de soare si nu mi-a pasat ca era falsa. Corpul insa nu ii era de loc fake si asta a contat ff mult pt mine…o postura corecta…tinuta inainte de toate. Nu el era queer, el era total obisnuit, desi de calitate superioara, eu eram ala queer, cred, cel putin la faza asta, pt ca de obicei nu sunt atras de trans, ci mai degraba am asa o senzatie de a dori sa-i ocrotesc, insa pe acesta nu am dorit sa-l ocrotesc, ci am dorit sa-i schimb cariera, sa-l fac bancherul meu personal, ceea ce desigur i-ar fi cauzat o groaza de stress daca s-ar intampla in realitate, mai rau decat stressul cauzat de greci fata de UE.

    Apreciază

    • Începuturi, ehe… Eu când am început să văd prima dată detalii ce nu trebuiau văzute de ochiul bărbatului hetero de genul rochii strâmte pe grase, platforme prea scunde la pitice, culori de păr îmbâcsite și sprâncene pensate cu șablonul, m-am îngrijorat puțin dar am tăcut.
      După aia au apărut alte semne, în sensul că am început să citesc oamenii pe stradă și să-i clasific în sexi și nașpeți aplicând criteriul de selecție: cu ăsta m-aș fute cu ăsta nu.
      Speriat de tot, am mers la un coleg de-al Mihaelei. Domnul cu maini delicate și unghii perfecte m-a mângâiat pe gat și mi-a spus: nu te îngrijora păpușe, nu ești bolnav, ai o alergie minoră la prost gust și un început de deșteptare queer.

      Apreciază

  3. Eu am inceput sa ma simt queer de cand observ ca am incept sa am priza la tineret. Cu cat am priza mai mare la tineret cu atat ma simt mai queer.

    (Incerc si eu sa gasesc propriile mele definitii pt queer. In mintea mea e imposibil sa nu fim cu totii queer macar uneori insa asta e probabil oarecum politically incorrect pt ca nu respecta definitia politica de minoritate queer, desi definitia ei e destul de liberala in SUA,mai putin in UK, ca e mai veche acolo, de prin anii 50, pe cand in SUA a fost preluata si transformata oarecum prin anii 70,si acolo e chiar destul de liberala, adica lasa grupul respectiv sa se autodefineasca, desi ma rog, tot ii cam obliga sa se bage in corzile unui grup, pe cand eu prefer asa sa ramana la nivel de individ, gen definit Q1, definit Q2, Q3, etc….ma rog, acum incepe sa semene a reclama Audi, e si mai rau poate asa cum zic eu, insa pe de alta parte daca bagi asa diverse Q-uri in populatia generala, fiecarui omfiindu-i permis sau ma rog promis sa aiba voie sa aiba chef si chiar si oportunitatea sa se dea cu Q1 din cand in cand, sau cu Q7 alte ori, de ce nu,adica asa lanivel de definitie individuala, plus mai flexibila, parca imi suna si mai liberal si mai democratic, plus populist, gen un posibil slogan chiar „un Q cat mai divers pt fiecare”…marog singurul mic dezavantaj find ca nu va sti nimeni de daca in ziua respectiva va primi mai multe oportunitati de Q5 sau de Q7, plus unii se vor buluci la coada la Q7, pt altii mai modesti sau claustrofobi care ar dori sa evite cozile ar fi OK si mai multe zile cu Q4 poate, adica ramane asa la nivel oarecum si de hazard si de competitie generala, cu unii mai competitivi,altii mai retrasi, altii mai indiferenti, etc, plus fiecare cu norocul propriu…adica
    in fond parca mai uman totusi, mai apropiat de realitate, nu asa artificial gen Queer cu o
    singura definitie asupra careia s-a votat o singura data intr-o tara, si pe urma in alta tara, asa gen ca la referendumuri din astea gen sa intram sau sa iesim din UE…de parca UE chiar ar fi fiica vacutei Io, de fapt este, dar ma rog, in cazul asta Grecia nu are voie sa iasa decat daca se deszice total de paganismplus renunta si laPartenon, la tot, de fapt sa nici nu mai exste nici Grecia ca e oricum o inventie germana de secol 19, o tara total artficiala, la fel ca si toate tarile UE, nu conteaza cine e sau cine nu e in UE daca nu cad de acord RFG cu Rusia plus cu UK…zau, paca sunt nebuni cu totii ca la vremea lui Napoleon…mi-am dat eu seama ca totul e din cauza ca a castigat Concita la Eurovision, cu ocazia a implinirii a 200 de ani de romantism in UE,si acum ne-a placut asa de mult incat ne-am reintors cu totii cu 200 de ani inapoi)

    Apreciază

    • P.S. tocmai l-am vazut si pe belgianul ala von Hofteren sau cum naiba il cheama, (ala de la UE care promoveaza federalizarea UE plus era omul de lance al dnei Angela Merkel care insa s-a saturat pana si de lancea dnei Angela Merkel plus de toate fiarele vechi pe care i le arunca toti de la etaj in carca de cand se chinuie el sa faca „curat” si ordine pe langa
      Waterloo plus sa hraneasca populatia flamanda insa probabil nerecunoscatoare
      locala), tipand si el la Tsipras pe acolo pe
      langa Waterloo, iar Tsipras, aratand ca un elev care nu ar fi trebuit sa ia niciodata Bacul, insa a avut o pila si a ajuns tocmai ministru de sacrificiu in loc sa stea linistit la unchiul lui pe insula sau pe iaht facand si el pe
      corporatistul notand obiectii intr-un carnetel
      desi abia se abtinea sa nu sara sa-i traga o
      palma sau macar sa-l stranga de gat pe
      agitatul ala cu degetul care impungea aerul si
      mutrele nedumerite ale unor asiatici-fosti
      britanici de prin jur…ce naiba or mai fi cautat
      si englezii tocmai la Waterloo, naiba stie, o fi
      din cauza blogului despre Hanovra al lui
      Spanac plus desigur ca trebuia sa se redea si Abba la TV la un moment dat, Waterloo, Waterloo….zau daca inteleg ceva…oricum mie mi-au placut toate cantecele Abba…insa nu inteleg de ce trebuie brusc sa ne intoarcem in timp asa in continuu, de cate ori se intampla ceva, hai cu vechiturile…eu suspectez ca e de cand au inceput sa circule liberi tiganii prin UE si acum toti s-au obisnuit cu strigatele alea Fiare vechi…Haine vechi…zau, si mie imi placeau alea cand era mic, acum in Romania nu se mai aud, insa se aud in intreaga UE…dar asta e bine…Doamne fereste, sper sa nu se ajunga sa se dea vina pe tigani daca ar izbucni WW3…zau, daca se intampla asa ceva, eu devin dizident si in semn de dizidenta ma voi apuca sa traduc Tiganiada de IB Deleanu pe lb scandinave pe blog…ma intreb daca nu ar fi cazul sa ma apuc de pe acuma ca daca mi-a luat 4 ore o data sa gasesc pana si cuvantul obiele pe norvegiana, cat timp o sa-mi ia sa gasesc termenii din Tiganiada ? Se termina si razboiul, vine si pacea mondiala pana as reusi eu sa traduc acel poem…

      Apreciază

      • Se concretuzeaza in actiune dar nu actiune sexuala, ci spor si chef mai mare la serviciu, ca daca ma simt queer ma dimt si anxios si vinovat, si pt mine aceste senzatii imi maresc randamentul de lucru, pot sa dau gata de ex un raport in 12 minute in loc de 19 minute, ca de obicei cand ma simt asa non-queer deci si mai nonsalant si ne-sressat.

        Apreciază

      • Zau, ce stiu terapistii, pt ei totul dureaza 50 de minute…insa pt noi astia mai tehnicii care lucram la banda rulanta, 7 minute de spor de eficienta per raport birocratic nu e de ici de colo….si inca sunt restant cu cateva…dar asta s-a intamplat doar pt ca nu am reusit sa ma simt indeajuns de queer si vinovat fata de bloggerul, de exemplu, Vasi le R v S d B, ca m-a iertat, plus nu mai e nici el chiar asa de tanar de cand si-a luat serviciu, dar daca nu ma ierta, plus mai era inca si tanar somer, fara chef de munca ci doar de vacanta, precis dadeam gata azi toate rapoartele de serviciu.

        Apreciază

Lasă un răspuns

