Nutria

tumblr_n2sso4oQTr1r91wa7o1_500

Moș Crăciun, am înțeles că urșii sunt grei, lupii mușcă, vulpoii zgârie, dar măcar o nutrie poți să-mi aduci? Modelul de sus te rog!

8 gânduri despre „Nutria

  1. Îţi faci căciulă? 😛
    Din blana nutriilor se fac cele mai faine căciuli, cum aveau boierii odată.
    Am vrut să întreb mai mult, dar mă tem să nu fiu psihanalizată gratuit de careva şi să mi se confirme ce ştiu deja: că-s tra-la-la de mult… !

    Apreciază

  2. Păi, nu e mai simplu să ceri direct căciula lui Moş Crăciun ăsta? Sau e plăcerea de a… jupui nutria personal? Sau ai deschis parc zoo particuler?
    (Doamne, femeile astea… !!!!)
    Şi nu, nu sunt o persoană violentă, şi da, iubesc animalele.

    Apreciază

  3. Dar lebedele nu-ti plac ? Sau macar ratoii cu suflet de lebada ? Zau, mie nu-mi prea plac de loc oamenii cu barba, (in viata contemporani mie, ca asa la personnaje istorice pot intelege ca i-a obligat moda vremii), indiferent de daca sunt foca, tap, pinguin, sau cum naiba le-o placea sa se clasifice, decat daca sunt actori sau lucratori speciali care trebuie si ei sa o
    poarte in interes de serviciu, de ex unii preoti. Insa am asa o senzatie de respingere daca vad par atarnand in jurul buzelor cuiva, (inclusiv mustati). Si as putea zice ca de fapt nici macar 5 o’clock shadow nu ma atrage asa
    in mod special, desi nu-mi pasa de aia, adica
    mie personal mi-e mai degraba indiferenta,
    doar sa nu fie barba barba. Si nu e ca am ceva special legat de parul din alte parti…ma rog, totusi sa nu fie blana pe spate si sa atarne asa similar unui soi de vestigiu de coada din partea posterioara, ca atunci nu ma bag, ma gandesc, (fara sa vreau, desigur, in mod birocratic, asa din defect probabil profesional), ca intra deja poate sub incidenta legilor legate de bestialitate, care asta nu e legala in toate tarile, de ex tocmai iar a devenit ilegala in
    Germania, in ciuda unor controverse, (eu urmaresc din cand in cand legile astea legate de comportamente sexuale, tocmai ca sa fiu si eu cat mai standard in complianta si acreditabil locului unde ma pot afla…zau, de aia nici nu prea merg eu asa turist in locuri ff exotice…insa in acelasi timp visul meu personal romantic este ca sa am o relatie de termen lung cu un politist si sa stam sa discutam despre puncte legale din astea ca poate el studiaza si el dreptul la seral, ca atatia politisti, si poate ma pune sa-l ajut la lectii, poate chiar la lucrarea de licenta…zau, eu am chiar un suflet din asta ff secretarial, o adevarata chemare interioara pt activitati de stenodactilografie, stampile, etc…desi nu sunt prea ordonat asa re aranjat rechizitele si hsrtiile pe teancuri, am eu o ordine a lor imaginara, plus efectiv nu suport Microsoft
    Office, mai ales calendarul ala cu email e ceva
    de groaza…am cam aceleasi sentimente fata de el cam la fel fata de un barbat
    contemporan cu barba), e prea complicat….

    Si zau, nu are de a face cu „junii imberbi”, adica sincer nu cred ca e legat de efebofilie, e legat mult mai mult mai degraba de
    preferintele mele birocratice, inclusiv de softuri de fapt !
    impotriva

    Apreciază

    • Dar ticmai pt ca tu ai trecut de la infatisare la comportament in prezentarea ta asupra nutriilor, de aia si eu m-am gandit fara sa vreau la chestiile pe care le-am comentat, inclusiv cum face haina pe om, dar si asa diverse chemari interioare….pt ca uite cred ca poate s-ar putea face o clasificare mai riguroasa chiar si a ursilor daca ne luam dupa comportamente, nu numai dupa circumferinta taliei, adica eu ma simt pui de urs (cub), asa la suflet, desi la corp sunt mai degraba lebada…

      Apreciază

Lasă un răspuns

