Închis temporar

temporarily_closed-wallpaper-10545366

Trebuie să admit,  viața reală își revendică timpul și gândurile noastre din ce în ce mai mult și încă la modul stresant, nu oricum. Credeam că sunt imun, că sunt prea indolent ca să mă afecteze. Ei bine, nu. Fac parte dintre cei cărora timpul începe să nu le mai ajungă iar gândurile li se îndreaptă tot mai des către stomac, acoperiș, rate… moarte. Da, și noi bulangii suntem muritori, muritori în criză de timp. Timp consumat pe nevoile de subzistentă în majoritate.

Din puținul ce rămâne scăpăm pe net un banc copiat, o poză cu motani, câini, bărbați sexi sau deschidem o fereastră de mesaje în care punem un emoji incert și închidem la loc. Dacă ar fi numai una dintre astea, oamenii ar scrie măcar un rând de conținut pe săptămână. Blogurile agonizează pentru că postatul pe blog este prea laborios și serios față de Facebook, Grindr, PlanetRomeo. Este mai ușor să postezi o butadă copiată sau o cerere de sex urgent. Cel putin pe saitul de agățat Planetromeo, comunicarea s-a simplificat la modul grotesc. Nu mă plâng, doar mă mir.

Vii să ne futem, m-a întrebat unul ieri?! Nu tu salut, nu ce mai faci, mă placi, te plac… nimic. Nu ne cunoșteam, nu mai vorbisem nicicând. Nu eram nici măcar în același oraș, zonă, nimic și el poc: Ne futem? Întrebare la care dacă răspund știu reacțiile. Varianta unu – da, ok mai vedem, bla bla, zero rezultat. Varianta doi – nu, cum adică nu?! Dar de ce? Ești al dracului ai fițe, huo curvo! urmează bălăcăreală ori șicane până când rămas fără răbdare ori argumente tot el dă block. Genul ăsta de reacții mă fac să cred că e ceva în neregulă cu mine. Dacă ei sunt majoritatea deci normalitatea, atunci eu sunt cel defect, dement ori cel putin autist.

Prin urmare dragii și puținii mei consumatori, azi fac cinste cu băutură la toată gașca apoi trag obloanele Barului Gay. Teoretic doar o vreme, până mă lămuresc ce-mi trebuie, gen trimiteri, analize, internare. Poate un concediu neplătit, chiar nu știu. Cum nu sunt sigur dacă la spitalele care se ocupă cu capul de sus au wi-fi, sau dacă permit accesul la sala de internet, vă pup virtual între sprâncene și vă urez succese până și dacă ne vom mai citi.

24 de gânduri despre „Închis temporar

  1. No, dragule, parc-aş fi sor’ta din cealaltă tabară. Fix aceleaşi dileme/probleme mă scurtcircuitează şi pe mine, extarpolând spre zona hetero (nu normală, da?).
    Am tot zis că pun pe blog şi vărs putina asta de borş împuţit fiindcă mi se ia, şi mi se ia uneori grav încât aş invoca şi o depresie, numai să am o scuză mai bună că mă retrag. Fiindcă mi-e aşa lehamite, de nu pot să-ţi spun…
    Dacă spun unuia că „nu” devin rapid o frigidă, deşi nu mă ştie, dacă am îndoieli asupra minunatelor calităţi enumerate telefonic, mă numesc „misandră”. Am ajuns să mă bucur atunci când unii folosesc cuvinte mai puţin uzate din DEX, fiindcă plictiseala apare ma greu.
    Dragule, fie din punctul tău de vedere, fie dintr-al meu, concluzia e cam una, e dificil, e al dracu’ de greu să mai găseşti bărbaţi adevăraţi în zilele noastre.
    Oamenii nu mai ştiu să dorească. Parcă-s ciungi, parcă-s orbi, parcă sufletele au devenit poveri aşa mari încât le leapădă la porţile internaute ca pe nişte saci de gunoi.
    Eşti întreg, problema e de dincolo de tine, numai un dobitoc nu ar putea să vrea să te cunoască. Futaiul e simplu de obţinut, însă nu poti hrăni doar animalul din interior, mai e nevoie şi de acea comuniune între fiinţe. Gesturi, discuţii, râs sănătos, tandreţe. Apropos, am observat că tandrii au devenit nişte ciudaţi în ochii celor mai mulţi. Ca şi cum a fi afectuos te desemnează ca defect. În fine. Iar ajung la concluzia că m-am născut în secolul neprotrivit. Şi cred că am şi sexul nepotrivit.
    Te caut într-o viaţă viitoare dacă lucrurile vor sta altfel! 😛

    Ai grijă de tine şi sufletul tău.

    Apreciat de 1 persoană

    • No, drago… vax albina cavaler pasta! Nu confirm nimic, că nu sunt din ăia de mănâncă sticlă pisată și se dacă se sugestionează că e gheată nici nu se mai cacă cu sânge! Scuze limbajul, bolovănos, nu e timp de polizat realitatea imediată.

      Apreciat de 1 persoană

  2. Hmmm… ce spui tu imi aminteste de o poveste veche. Un baietel care avea interdictie totala sa intre intr-o anumita incapere, ros de curiozitate si ca sa-si dovedeasca bravura in fata prietenei lui, intr-o zi deschide usa cu pricina si isi vede tatal calarind un barbat si scotand niste sunete infioratoare. Mai tarziu tanarul descopera ca are aplecari homosexuale de fetita. Nah sa fie homosexualitate vera sau doar o identificare nitel mai nepotrivita manata de un complex de vinovatie? 🙂 Nu stiu ce sa zic. Eu in prezent in ciuda pregatirii mele ocup un simplu post de asistent medical si de cand vorbesc cu tine sunt unii care tin mortis sa ma vada pe unul de portar considerand ca sunt aici sa ma supun ordinelor lor sau daca nu, sa-mi caut de lucru in alta parte si nici asta nu stiu daca e o simpla coincidenta. 🙂 Oricum, daca tu consideri ca vrei sa te tratezi, pot sa iti recomand niste prieteni din V care chiar stiu ce fac fiindca aici… e extrem de greu sa faci diferenta intre the rapist si therapist.

    Apreciază

    • Cum ?! Nu stii ce functie importanta are portarul in mai toate unitatile medicale, (nemaivorbind de lumea mai larga a sporturilor de echipa unde pare a fi chiar un personaj seniorial) ? Zau, lumea poate dorea sa te complimenteze cand te lua, (daca te lua, ca habar n-am, ma luam dupa ce ziceai tu), de portar, iar tu credeai ca vor sa te ofenseze ? ! Pai numai tu cu comentariile tale si aduceai minim din 27 % din farmecul acestui blog pt mine, ca fata de textele lui Pederanger, majoritatea fiind chiar de calitate literara superioara, (minus alea de politica a la Moromete, ca totusi unul a fost Marin Preda), fata de ele nu prea si ce sa comentezi, doar poate sa te miri de ce risipeste margaritare pe gratis la porci, (persoanele feminine de fata desigur excluzandu-se din categoria cititorilor suini). Asa, cu comentariile tale mai aveam si eu ce sa zic, ba chiar imi ofereai perspective de contemplare a textelor lui Pederanger care mie nici nu mi-ar fi trecut vreodata prin cap ! Chiar ma inspirai, ca Pederanger la ce naiba sa ma inspire, nu era ceva asa de novator in ce zicea el, (åt mine), chiar daca o zicea frumos. Si uite cat timp am conversat aicea nici macar nu am avut habar ca aveai si o posibila uniforma de portar….ca daca stiam…as fi fost mult mai respectuos si deferential in comentarii, eu credeam ca esti doar un trecator ca si mine, ca oricine, asa ca mi-am permis mai multe ca de la egal la egal, o chestie care in nici un caz nu s-ar fi intamplat daca stiam ca esti apreciata de lume si ca portar…

      Apreciază

      • Din fericire pentru tine am riscat sa fiu data afara refuzand onoarea. Asa ca poti sa mi te adresezi in continuare fara nicio plecaciune chiar daca eu ma vad inca cat de curand in instanta pentru a-mi pleda cauza. 🙂 Iar daca tu crezi ca uniforma a fost cea care m-a impiedicat sa accept, te inseli amarnic. Fiindca e ceva ce nu a inteles inca nimeni pana acum despre mine… mie imi place sa lucrez cu amarati aia, pentru ei sunt acolo, pentru ei ma zbat si daca le e lor bine, imi e si mie. Asa ca… vezi tu, pana la coada ma doare fix in pix de sefi si de parerea lor despre mine cat si de ironia ta, cat imi pasa de ce se intampla cu oamenii aia ce vin la mine cerand ajutor. Oricum nu cred ca am mai vazut atata absurd, dezumanizare, ipocrizie, parsivenie si psihopatie cata am vazut in ultimul timp, niciodata. Asa ca daca chiar te-ai simtit cu ceva atins de ce am scris, daca o sa ai nevoie vreodata de un om integru sau doar de un prieten… cauta-ma pe blogul meu, pe facebook sau pe unde ‘oi mai da de mine… daca ‘oi mai da. Cat despre comentariile tale… desi nu te-am inteles intotdeauna, m-am bucurat uneori de prezenta ta chiar daca nu mi-am permis sa te las sa o vezi. In concluzie… Toate cele bune si… drum bun! 🙂

        Apreciază

    • Mihaela, eu nu mi-am surprins părinții făcând sex, că încuiau ușa. Eu ciocăneam și întrebam politicos: mamă, tată, vă mai futeți mult, că mie mi s-a făcut foame?! Nu sunt traumatizat. Nici ei n-au fost traumatizați pentru că au continuat și uite așa am învățat eu sa fac ouă ochiuri!
      Fără fără supărare cred că ești încadrată pe postul corespunzător. „Aplecări homosexuale de fetiță” zău?! 🙂
      Dacă am nevoie de ajutor fii sigură ca găsesc eu un psiholog cât de cât coerent care să nu vrea sa-mi sugă pula drept tratament pentru anxietate.

      Apreciază

      • Mai sa fie. Iar te-ai regasit in postura cazului absolut neutru descris de mine?! Ma intreb totusi daca in postura fiului risipitor desi… al tatalui ar suna mai aproape de adevar dupa cum te-ai basicat. No… chestia cu incadatrul meu unde trebe… n-ai tu nicio treaba cu el si nici nu-mi amintesc sa ma fi oferit nici sa te tratez eu, nici sa iti fac un sex oral, ba chiar am spus ca daca tii musai sa te tratezi pot sa iti recomand niste prieteni vechi din V foarte seriosi care ar putea sa te ajute si pe tine. Asa ca in ciuda principiului conform caruia „omu’ e inaine de toate”, tu n-ai de ce sa te anxietezi asteptand la astfel de gratificatii de la mine. Da’ daca iti place sa visezi…. nici n-am cum sa te opresc sa o faci. Conform principiului ca „la o fata mare rage si un magar” la mine s-a cam strans o turma asa ca…. viseaza… ca-i coada la poarta. Oricum mie nu mi-au placut niciodata nici afacerile concurentiale, nici performanta numerica… 🙂
        P.S. De azi sunt in vacanta de indragosteala asa ca nu ma mai perturba cu tratamentul tau ca am o gramada de tagadam, tagadam, tagadam … de recuperat si chiar nu sunt disponibila sa ma bat cu morile tale de vant. 🙂

        Apreciază

      • Multumesc… asemeni! Am o susta relativ recenta cu un neamt, unul Karl May, care m-a acaparat cu totul. Cum il ating, cum imi vine un chef nebun de calareala. Pare rau ca nu l-am cunoscut cand eram si eu mai tanara. Da’ e bine si acum ca… recuperez… 🙂

        Apreciază

  3. Vino-ti in fire, Rangere!! Nu esti tu dementul, n-ai nici pe dracu’, si eu tot de autisti dau… Nu-mi explic de ce, dar e o maree de tampenie peste tot ceva de speriat. Si eu am fost de multe ori bou, si arogant, si mincinos, si cacat pe mine de frica, da’ parca nici asa ca astia de acu’ nu eram… Defect sau autist nu poti fi, altfel n-ai fi scris asa misto despre dragostea care ustura, despre muia adanca, despre carti sau filme faine, despre capul de papusa, despre George sau despre Bis si Biju… Anyway, fruntea sus (sau in burta, cum preferi;))), pune-ti din nou sortuletzul roz de barman, destupa sticle, goleste scrumiere si nu lasa becu’ sa se stinga pe-aici… Poate o fi si vina noastra, ca citim (cu placere, pusi pe ganduri sau cu cafeaua iesindu-ne pe nas de ras) si nu intram in vorba mai des cu barmanul asa cum ar fi politicos. Iertare, deci. Read you at the next post;) Sleep well!!

    Apreciat de 1 persoană

    • Bine nea Bia Lex, am priceput că mă declari normal în virtutea asemănărilor de simptome. Pun pariu că Mihaela știe deja cum se numește asta și sigur nu e ceva de bine. 😛
      Toate cele bune, mai vedem dacă mai e ceva de postat, oricum nu am timp.

      Apreciază

  4. On topic: Draga Pederanger, iti urez succes in ce vei intreprinde sau pati in perioada urmatoare. Nu ma uita. Eu nu cred ca te voi uita, dar fac o exceptie o data si nu voi comenta numai despre mine, asa ca te-am bagat si pe tine in seama cu acest indemn expres indicativ. Pt a spori sansa ca tu sa nu suferi de tulburari de memorie, ai grija sa te stradui sa nu uiti de o buna igiena a somnului de frumusete, (minim 30 de min inainte de miezul noptii obligatorii in fiecare noapte, mai ales dupa varsta de 26 de ani in sus), de o alimentatie echilibrata, miscare adecvata in aer liber, spalat pe maini inainte de fiecare masa si de cate ori vii de afara in casa. Mie mi-ar face placere daca tu ai reusi sa ma tii minte pe mine timp mai indelungat decat eu pe tine. Iti urez sanatate. Te pup.

    Apreciază

      • A inceput sa-ti fie dor de mine sau mai rezisti fara sa-ti fie dor ? Cat mai ai de gand sa rezisti ? Zau, de cand nu mai scrii tu m-am apucat si de o leapsa cu poezii…nu e bine ce faci, gandeste-te la calitatea articolelor si comentariilor blogosferice in lb romana…iti aduci aminte ce chestii inedite si chiar si captivante scriam eu, asa cum mi s epotriveste mie, in proza, cand inca activai tu in blogosfera ?

        Apreciază

Lasă un răspuns

