Sex la dună

outdoor-cruising-plan-dunas_maspalomas_nudist_gay_swinger_es (1)

Iată o hartă care cică ar conține tot ce trebuie să știi ca să te fuți printre dune în cea mai mare zonă de agățat legal în aer liber din lume.

Unul din visele mele neurotice este sexul în aer liber. Pur și simplu nu am reușit să-l tai de pe listă. Și dacă tot am așteptat până acum, visez să o fac într-un cadru exotic cum ar fi de exemplu dunele de la Maspalomas, Gran Canaria.
Se zice că pentru așa ceva, Gran Canaria este pe primul loc în Ghidul Gayului Amator de Futut la Tufșuri.

Deocamdată studiez harta. Ghidul și harta detaliată aici.

foto: fitolderman

 

 

37 de gânduri despre „Sex la dună

  1. Eu am vazut ghiduri similare si pt Bulgaria. Plus la Nisipurile de Aur au inceput så vina mai recent si refugiati asa mai inocenti, carora le poti oferi si ajutor de suport caritabil, nu numai moldoveni mafioti…zau, ce rost are sa te duci sa dai banii pe Gran Canaria ? Plus dunele alea sunt deja pasee, inca din anii 50, am citit eu un roman de groaza o data despre zona aia. Trebuie sa fii pe val cand alegi locurile astea, sa iei in calcul si concurenta, plus si cine recomanda…ce naiba cauti informatii de vacanta pe oldmen ? Doar daca vrei sa iei un job acolo poate, sa ai tu grija de old meni, desi e periculos, nu as recomanda decat cuiva exceptional de aventurier plus cu pile. Daca m-ar intreba pe mine personal cineva sa dau o recomandare, eu as zice ca pe la Soci, pe acolo, pe la Marea Neagra de nord, zona Crimeea, (populara pt tufisuri inca din antichitate), tot acolo e cel mai bine daca nu ai bani de Noua Zeelanda. Intreaba-l si pe Yusupov, daca nu ma crezi pe mine.

    Apreciază

    • P.S. am zis Crimeea din greseala istorica, adica nu e cazul sa te duci in Ucraina, pe langa Sevastopol, (chiar daca si acolo au dune cu tufisuri, dar zilele astea e mai periculos). Mai la est asa voiam så zic, in Rusia propriu-zisa…dar vezi sa stai numai pe langa plaja, nu te duce prin muntii Caucaz, stai cel mult la poale de munte. Stai pe langa turistii georgieni si bulgari, nu te aventura la tatari.

      Apreciază

      • Chestia cu legalitatea intalnirilor erotice autentic libere in Rusia e o problema numai pt cei care au de gand sa se angajeze in relatii in timp ce sunt total intoxicati cu alcool sau altfel incompetenti de a cere si a da consimtamant real informat. Dar nu te lua doar dupa ce zic eu, ca sa nu te am pe constiinta. Intreaba-l pe Yusupov si mai intreaba si pe Pinocchio, ca el a apucat si perioade mai ilegale, plus si fiind si cunoscator al lb germane, e mai expert decat mine in orientalism.

        Apreciază

      • Ha ! Ha ! Pai cand eram in cautare initial disperat plus ulterior total uluit fata-n fata cu Grand Canaria dlui AJ Cronin, crezi ca mai puteam fi atent la ce nedumeriri oi mai avea tu ?

        Apreciază

      • Mai ales ca pt mine personal chestiunea Crimeii ca zona recomandabila pt sex la dune e de mult rezolvata…crezi ca aveam de gand sa-mi schimb parerea fiind asa de informat despre febra galbena si alte chestii total neplacute, despre care e scris in literatura ca apar mai ales in coloniile astea insulare, insa de care nu s-a auzit pe acolo pe acel bland subtropical tarm nordic al Marii Negre, cu ale lui statiuni care erau balneare de lux pt diversi guvernatori imperiali cu pile imense total nomenclaturisti inca de la vremea lui Al Macedon ! Zau, nu citesti ce trebuie probabil. Ce, daca esti gay, trebuie sa te chinui sau sa te sacrifici prin Grecia sau prin locuri din astea gen Tenerife ? Zau, tine-te dupa nomenclatura…ia sa citesti tu care dintre nomenclaturistii romani antici defavorizati capatau post pe langa Marea Mediterana, si care erau norocosii cu pilele sa prinda sinecuri din astea de pe langa Sochi ? Pai la Sochi era chiar bine, si inca este, am vazut chiar si cu ocazia boicotului olimpiadei, ce veselie era prin barurile gay de pe acolo, mai ales ca ca insusi primarul daduse unda verde, confirmand oficial in public ca nu e nevoie de razii extra pt ca ca el stie ca NU exista nici picior de gay prin Sochi, nici nu stie ce e aia gay, nici batranii orasului nu au auzit de asa ceva, ca s-a interesat de chiar el personal !

        Apreciază

  2. 1. un exemplu de mare pericol ar fi sa confunzi din greseala un tatar cu un cecen, mai ales daca se exprima intr-o limba de circulatie internationala ca de ex lb rusa, pt ca asta ar putea afecta cererea si obtinerea unui consimtamant autentic informat bilateral
    2. nu am zis de tatari pe motive superficiale si facile de dicriminare, pt ca vasta majoritate sunt ff simpatici plus chiar clasic romantici asa ca la vremea lui Napoleon, insa ma gandeam ca se pot simti mai intimidati, poate nu super confortabil si in siguranta asa fata de un turist din Romania, plus una e tatarul la el acasa si alta e tatarul in diaspora sau vacanta, una e tatarul cand e minoritar si alta e tatarul cand e majoritar…zau, eu incerc sa ma gandesc la binele tuturor cand fac o recomandare. Desigur daca reusesti sa explici in mod adecvat unui tatar cat de romantic amoros suna si chiar inseamna daca ii spui asa, „mai tatarule”…asta e numai meritul tau, dar e greu, de aia zic. Poate ajuta daca reusesti sa gasesti o traducere in lb tatara a operelor dlor IL Caragiale si Anton Bacalbasa, ca in lb rusa nu stiu daca suna la fel, plus nici tatarul nu iti va intelege corect intentia daca te duci la el cu o carte in lb rusa scrisa de acesti domni, va crede poate ca vii ca inspector european la el, nu asa ca turist prietenos.

    Apreciază

  3. Ha ! Ha ! Am cautat si am aflat care era cartea despre Grand Canaria care ma speriase pe mine inca din copilarie ! Ca eu nu mai tineam minte decat o scena asa mai de groaza in care un personaj descria cum umiditatea aerului ii facuse parul sa arate late si nu arata asa de frumos buclat cum isi dorise, si descria chiar sentimente atat de sfasietoare de amaraciune in legatura cu acest lucru incat cred ca m-a afectat asa de tare ca pana atunci nu citisem asa ceva ! Si nici nu mai tineam minte din intreaga carte care era subiectul, tinusem minte numai asa cum simtisem un fior de spaima in inima fata de asemenea sentimente legat de Grand Canaria ! Dar acum ca am cautat, zau, am inceput sa rad ! Iata despre ce carte era vorba, Grand Canaria de dl AJ Cronin, pub in 1933 !! Ha ! Ha ! Am citit tocmai acuma de pe wikipedia despre ce fusese vorba in carte si chiar e de groaza, numai ca nu tinusem eu minte nimic altceva decat faza cu parul care iesise asa de neplacut ! Ca si eu la varsta aia, pe la 12-13 ani, aveam un fix cu parul, sa nu mi-l turteasca cumva caciulita, de exemplu, daca era iarna, nici nu voiam sa port caciula, ma certam cu mama mereu !! Ha ! Ha ! Iata despre ce e vorba in carte: este povestea unui medic din Marea Britanie care e acuzat pe nedrept de malpraxis, si care se refugiaza amarat in Grand Canaria, unde are de gand sa devina alcoolic, plus da peste o epidemie de febra galbena ! Mai rau, in drumul lui catre Grand Canaria, are o aventura romantica cu o doamna casatorita care e in drum catre sotul ei care e functionar britanic pe acea insula total neospitaliera, care insa, odata ajunsa, se imbolnaveste de febra galbena, fiind contaminata dupa ce il urmareste, indragostita, pe doctorul care incerca sa salveze niste bolnavi de pe acea insula. Cu ultimele puteri, doctorul inventeaza un ser salvator si care opreste epidemia, si se intoarce in Marea Britanie, erou reabilitat. (Habar nu am daca stia ca amanta mai traia sau nu atunci cand a reusit sa scape de acolo.) Insa cum ajunge in Marea Britanie afla ca amanta fusese intr-adevar salvata de serul lui miraculos PLUS s-a decis sa isi paraseasca sotul si sa vina la el in Marea Britanie ! Ha ! Ha ! Zau, probabil am fost asa de ingrozit atat de faza cu parul cat si de ideea ca vine o amanta din urma asa ca un zombie…incat am blocat total din mintea mea intreaga poveste ! Dar nu cred ca e o carte pt copii de 12-13 ani totusi. Ar fi trebuit sa o citesc mai tarziu, sau chiar de loc, insa cred ca tocmai citisem deja Citadela si aia mi s-a parut o carte normala despre etica profesionala si despre oamenii muncii, subiecte cu care eu eram familiar si de care fusesem interesat inca de la gradinita, asa ca oi fi crezut ca si Grand Canaria era o carte la fel de serioasa, si am inceput sa o citesc si pe aia…si asa de tare m-am speriat incat am uitat total despre ce era vorba, nici prin cap nu-mi trecuse sa fac vreo legatura intre marele scriitor AJ Cronin si Grand Canaria ! Si acum aflu ca exista si un FILM, din 1934, ecranizare….am cautat disperat un trailer, dar nu l-am gasit ! Ha ! Ha ! Cred ca FILMUL, nu cartea, e poate mult mai tare decat Valul Pictat, (ecranizarea din 2006 a povestii cu acelasi nume de dl WS Maugham, pub 1925, in care apar Edward Norton si dna Naomi Watts, ca mie mi-a placut si filmul ala, desi mi s-a parut ff pt adulti, pe cand povestile dlui WS Maugham nu mi se parusera asa doar pt adulti si nu ma speriasera de loc cand le-am citit, insa poate le-am citit mai tarziu, pe la 15 ani, plus nu citisem Valul Pictat). Ha ! Ha ! Nici nu poi sa-ti dai seama cat timp am tot cautat in care carte oare citisem chestia aia cu parul pleostit de ploaie si ce sentimente de suparare intense se puteau crea din cauza acestui lucru si erau povestite asa de viu de scriitor de reusise sa ma sperie si sa ma impresioneze asa de tare ! Stiam ca face parte din literatura despre colonii, dar nu mai tineam minte cine naiba o scrisese si cum s echema ! Si acum mi-am dat seama GRAND CANARIA ! Zau, inca de atunci am inceput eu sa fiu cam sceptic atunci cand vine vorba de vacante in locuri exotice, cu tufisuri prin dune ! Desi nu zic nu si la sexul in natura, insa NU pe nisip si in zone de umiditate sau musoane, MULT mai bine asa la CRACI, pe langa poienite ! Ha ! Ha ! Nici nu poti sa-ti dai seama ce m-am distrat si am si aflat de FILMUL Grand Canaria ! (Care insa a fost filmat in mare parte, se pare in Tenerife !) Ha ! Ha ! Dar iata ca am gasit un clip documentar din anii 30 din Grand Canaria, https://www.youtube.com/watch?v=bfDT6QQaYno

    Apreciază

    • Foarte interesanta poveste dar nu vad ce legatura are cu pericolele sexului la tufiș in Gran Canaria versus sexul la tufiș in Ucraina, Rusia, Cecenia, unde zău ca nu pricep de ce mă trimiti, in afara de dorinta de a scapa de mine definitiv.

      Apreciază

    • Cred ca e o confuzie partial si din vina mea pt ca am tot scris Dune, la plural, desi titlul corect era Duna, la singular, asa cum scrisese Pederanger. (Habar n-am, in plus, nici cum a fost tradus titlul romanului SF in lb romana, la plural sau la singular, dar eu oricum nu ma pot gandi la literatura SF cand vine vorba de educatie sexuala sau de recomandari de turism sexual, incerc sa fiu cat mai realist.)

      Apreciază

      • Mda, stiam eu deja ca tocmai cand incerc sa ma exprim cat mai realist, tocmai atunci creez confuzia cea mai mare in jur….remarc asta chiar des si la serviciu ! Am avut o data si un sef care m-a sfatuit chiar rugator sa tac din gura cat pot de mult ca risc sa distrug eforturile constructive ale intregii corporatii ! Zau, la scurta vreme chiar mi-am dat demisia ca era clar ca mai rau ii incurcam. De fapt intregul scop si mod de functionare era tocmai ala sa fie ceva total SF, nu ceva realist, dar eu de unde sa stiu ca asta era jobul, eu chiar credeam ca doreau un tehnocrat ! Habar nu aveam ! Desigur, asta nu mi se intampla numai la serviciu, ci si in timpul liber, de ex, vine cineva si ma intreaba ce opera de arta imi place cel mai mult, si eu chiar ii spun, plus ii si explic de ce ! Asa ceva e total contra-productiv !

        Apreciază

  4. Te-ai dezimprietenit cu mine pe Facebook ? Ca vad ca iar nu mai esti in lista mea de prieteni, plus nici daca ma duc la pagina ta nu am optiunea de a-ti recere prietenia. Plus nici nu mai vad ultimele postari, doar pe alea de cand inca eram prieteni. Sa stii ca nu e obligatoriu sa te duci la dune in Ucraina, eu pot ramane amical fata de tine chiar si daca te duci la dune in Gran Canaria. Sper ca nu e din cauza ca sunt prieten cu Andy Silver.

    Apreciază

    • Cel mai tare mi-e frica sa nu cumva sa fii plecat deja in Grand Canaria cu Mihaela, asa ca sa recreati o varianta SF a povestii dlui Cronin, ca stiu ca aveti in comun dragostea pt literatura de curent romantic…si eu sa raman in urma pe Facebook, si fara Pinocchio, si cu Andy Silver in brate, sau ma rog, de gat, in carca, tot piatra de moara se cheama !

      Apreciază

    • E un blogger care disparuse intr-o perioada in care scria texte mai triste, si pe urma l-am tot cautat asa cativa ani buni, intrebam pe unde apucam despre el, nimeni nu stia, si pe urma l-am rregasit brusc pe Facebook, unde parea total ok, destul de gay si increzator , doar rar adecvat nervos din timp in timp, asa ca am vazut ca ma ingrijorasem degeaba si ca sa nu simt ca il cautasem degeaba atata vreme, I-am cerut prietenia, si spre surprinderea mea mi-a acceptat-o…cred ca din politete, ca nu-mi explic altfel, ca altfel nu prea aveam mare lucru in comun decat ca mie imi placea cum scria el mai de mult pe blog, plus avea un plug in care dadea muzica de cate ori te duceai pe blog, si mereu tresaream speriat and ca incepea cineva (de obicei tind Madonna)sa urle asa brusc de cate ori dadeam click…trebuia sa setezi ceva expres ca sa nu urle, dar eu am tot amanat, asa ca mereu dadeam click si ma speriam, pe urma incepeam sa citesc si uitam de spaima muzicii…dar nu mai are blogul ala…dar era frumos…blogul ala m-a ajutat sa ma adaptez in Norvegia, ca acolo eram total izolat fonic, adica nu se auzea nimic decat tot asa ca brusc se deschidea o usa pe undeva de la un club si incepea sa urle o muzica in mod total surprinzator.

      Apreciază

  5. N-am fugit, bre. Imi reorganizez nitel buncarul de Craciun si…. sa-mi bag ce n-am dar n-am crezut niciodata ca poti depune atata munca pentru ca niste caramizi si scanduri sa arate bine. Hai ca iau o pauza ca-mi e dor de ceva taina cu voi. 🙂

    Apreciază

  6. Nah… eu zic buncar la casa in care stau ca arata ca in razboi pana sa mai misc ceva in ea. Cat despre western-uri sa fiu sincera imi place si modul in care isi rezolvau oamenii disputele pe atunci, nu doar vacarii. De altfel si strabunica, pe vremea ei, tragea cu pusca de vanatoare fara sa se supere nimeni daca ii incalca cineva proprietatea si nu mi se pare un lucru asa rau de vreme ce nu indraznea nimeni sa o incalce. 🙂

    Apreciază

    • Nah… da’ uite ca imi amintisi de un eseu dintr-o carte. Din nefericire chiar nu-mi amintesc care (poate ma ajutati voi)… un eseu care se termina cu o concluzie cat se poate de interesanta: „in razboi diferenta intre un criminal si un erou depinde de care parte a baricadei se aseaza.” si „orice istorie e partinitoare in felul ei” 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

