Nu trișa

florin-piersic-junior-e-poponar

Nu trișa
Sărută-mă
închide ochii
Desfă-ți cravata
Deschide-ți buzele
Deschide-ți inima
Închide ochii
Sărută-mă
Nu trișa

sursa foto: Cetin

17 gânduri despre „Nu trișa

      • Eu?! Sincer, nu-mi aduc aminte, da’ mare minune sa fie piracetamul de vina. Hai, pe bune… ne-am si pupat?! Wau! Trebuie sa-i rog pe colegi musai sa imi faca si mie un MMSE. Aveam eu o banuiala, da’ nici chiar asa… 🙂 Oricum, eu zic ca nu e asa nasol sa te uiti in ochii omului pe care il iubesti…. uneori chiar descoperi acolo o intreaga lume nebanuita pana atunci. Da’ e parerea mea unipersonala si lipsita de importanta. Si totusi… cand pusca calului m-am pupat eu cu tine?! Hmmm… si o fi fost bine?!

        Apreciat de 1 persoană

      • Hmmm… ma linistisi… de tot. 🙂 Deci suntem rude. Si eu care ma gandeam la o eventuala reeditare a momentului ca poate ma ajuta sa-mi amintesc… un soi de reconstituire. Da’ daca suntem rude e ok. Protocolar, in public, pe doi obraji ca la englezi.Oricum nu-mi prea place mie sa ma pup cu rudele, mai cu seama cu alea de isi lasa toate balele pe obrajii mei. Chiar asa… ar trebui sa ma adresez cu Domnul/ Domnisorul Pederanger, Nenea Pederanger sau… hei colegul!… ? 🙂 Si uite asa se duse toata poezia momentului. Da’ asa imi trebuie daca ma apuca taina cu rudele despre pupat.

        Apreciază

  1. Wow, cu o asemenea invitatie parca simt ca nu pot rezista sa nu deschid si eu pliscul un pic. Din pacate eu nu sunt bun la jocuri din astea cu multitasking, gen deschide gura + inchide ochii + eventual ridica bratul stang la 78 de grade usor indoit din cot, iar mana dreapta bag-o in buzunar desi pe sub curea nu pe deasupra, (al cui buzunar si a cui curea tinand de liberul arbitru), plus cu piciorul drept flectat din genunchi cu talpa sprijinita de un perete. Zau, eu daca apuc sa deschid pliscul raman cascat si cu ochii indeschisi, plus cu mainile si picioarele cum erau, pana cand, de obicei, ametesc, ma impleticesc, ma zapacesc si de cele mai multe ori cad in mod natural in genunchi, mult mai rar pe spate ca mi-e teama sa nu fac un cucui.

    Apreciază

      • Mda, pt mine personal sarutul buze pe buze nu e ceva deosebit de romantic. Pt mine cel mai romantic a ramas tinutul de mana sau de dpa umeri, asa pe strada, in public, zau, pe bune, asta mi-am dorit de cand eram mic, si inca imi mai doresc si acuma, chiar daca stiu ca nu e interzis unde sunt, totusi e vorba de ca sunt intr-un oras relativ mic, unde toata lumea cunoste pe toata lumea, (relativ, insa atmosfera e tot din asta cam ruralo-germana, o atmosfera destul de neplacuta asa in general de fapt pt oricine e minoritar, desi desigur in Danemarca, la Copenhaga, e totusi mai bine decat in Danemarca in alt oras, si e mai bine decat in RFG intr-un oras de dimensiune similara, plus mai e si nuanta culturala de ca in general in Scandinavia trebuie sa fii destul de conformist, chiar si cand esti neconformist, nu ai voie sa faci opinie aparte, dar nu e ceva legat de intoleranta adusa de crestinism sau de stalinism, e ceva legat de o intoleranta mai primitiva pagana plus crestinismul peste ea, plus de alte chestii care au dus ca oamenii care traiesc asa in comunitati rurale si cam izolate sa fie asa gen mai ca in Vaslui…ma rog, desigur fara violenta, etc). E ceva ff complicat de explicat, insa e ceva legat si de urban /rural, nu numai de cultura si istoria locala, si de fapt nici in UE, nici in SUA nu exista realmente prea multe metropole reale cu avantajele lor, desi in parti rurale din anumite alte foste colonii, mai ales pe Asia-Pacific, e oarecum un pic mai altfel, si de fapt abia acolo poti sa respiri asa total usurat, dar nu te lasa expatii aia care s-au ingramadit acolo si au adus, din pacate, Dusseldorful sau Stockholmul cu ei, (inclusiv partile negative, plus eu alegand nume de orase cam la intamplare). Eu am locuit in mai multe locuri in timp ce cresteam plus ca tanar adult (cu partile pozitive si negative ale sectorului 2-Bucuresti deja in mine). Cel mai OK pt minoritari e tot in Asia-Pacific in acest moment, dupa parerea mea. Desi depinde ffff mult de ce pozitie sociala ai. Si banii nu cumpara neaparat pozitia sociala cea mai buna, desi desigur e ff bine sa ii ai. Nu mi se pare romantic sa te saruti. De sarutat te poti saruta cu diversi, si eu am inceput asta la 14 ani, si mi s-a parut o chestie ff placuta si ff simpatica.

        Mie romantic mi se pare sa te plimbi naibii linistit pe strada, asa ceva mi se pare cel mai romantic lucru din lume, si imi e si rusine sa scriu asta pt ca eu de fapt am locuit in locuri chiar ff protejate, nu am apucat vreme de razboi,am fost inconjurat de oameni chiar toleranti fata de mine, si tot imi e frica uneori, chiar sincer, nu pot sa scap de frica din mine, si nu e paranoia, dar e o anxietate asa de care nu pot scapa, de a nu cumva fi judecat si ostracizat, si nu am patit multe chestii nasoale, insa stiu cat de nasol e sa fii efectiv ostracizat total arbitrar mai ales de catre oameni fata de care nu ai nutrit decat intentii onorabile total obisnuite…insa e ceva legat de politica, e legat de chestia ca daca nu te conformezi unor clisee folosibile in mod mai rapid de altii, ii confuzezi, si lumea nu are chef sau timp de pierdut cu a se simti confuzata, maj sunt nervosi si stressati, da, chiar in cele mai tolerante si fericite si chiar si bogat placute locuri din lume, adultii actuali sunt chiar stressati, plus nu pot tolera ce le tulbura zenul, si acest zen e bazat pe ff multe clisee. Si ca minoritar trebuie mereu sa tot lustruiesti de praf cliseele altora (sau chiar sa fii asa de exceptional de nivel de geniu sa creezi clisee noi acceptabile, ceea ce e rar, si exceptional, nu e comun)…si eu, drept sa spun, am obosit si efectiv nu ma simt bine in Europa, si in UE nu e OK pt gay, nu e de loc OK, desi desigur exista locuri speciale protejate asa mai multe, exista educatie de public, etc, dar nu ai cum sa scoti din cultura generala chestii de nivel la care pe Alan Turing au vrut chiar sa-l ajute oferindu-i castrare chimica la nivel chiar deosebit de expert-inalt, plus realmente bine-intentionat. Lumea chiar crede in anumite clisee atat de puternic. Si unul din alea cele mai perverse e ala cu intentiile bune. Si e valabil acum in UE la fel cum era valabil si acum 500 de ani. UE e un loc ff medieval, ingrozitor de puternic medieval, (cu partile luminoase de cultura insa si cu niste chhestii asa de ingrozitoare de nici nu vrei sa te gandesti la ele, zau, si eu sunt fan al partilor pozitive ale Evului Mediu, mereu incerc sa ii promovez partile pozitive), si nu in Romania e ev mediu asa in mod exceptional, ci asa e in Europa, si asta e Europa, un
        construct de Ev Mediu, nu un construct modern….desi desigur Franta se tot chinuie inca de la Revolutia franceza sa o imbunatateasca, rusii chiar se chinuie si ei sa sprijine UE, chiar daca suna paradoxal, dar rusii iubesc UE, (ma rog nu toti, dar asa per general)…desigur ca nu vorbesc ca eurosceptic (gen Brexit, Grexit, Romexit, etc) aicea, insa eu, ca om individual, nu mai suport uneori ce nasol de medieval e in UE. Si pot sa inteleg ff bine de unde s-au revoltat cu totii atunci prin 68, numai ca desigur a iesit iar ca si acum, 1 pas inainte, 1 pas inapoi, asa zau, nu mai imi place…nu imi place atmosfera…dar sunt cam obosit.

        Apreciază

      • Extraordinară viziunea ta asupra locurilor în care e ok să fii gay. Complet neașteptată și în contradicție cu ce credeam eu. De data asta chiar o să postez ceva bazat pe comentariile tale, mai exact pe acesta, așa că te rog să îți repeți încuviințarea de a mă lăsa să folosesc acest comentariu ca sursa de idei.

        Apreciază

  2. Uite ca nu m-am gandit pana acum la romantismul plimbarilor… Si mie imi place sa ratacesc fara sens in serile tarzii de vara pe strazile pustii dupa ce vacarmul multimii s-a stins incet, incet retragandu-se in dosul obloanelor. Ma simt ca si cum as fi ultimul supravietuitor dintr-un oras rapit de somn, menit sa ii vegheze visele. Si … e atata liniste si impacare in momentele alea in mine… 🙂

    Apreciază

      • Cu cineva mana in mana… ar fi dragut. Dar… n-am mai trait de mult timp sentimentul asta. 🙂 Nah eu vorbeam de o blandete aparte, aproape nepamanteana care ma cuprinde uneori. Nu e vorba doar de serile cand ratacesc solitara pe strazi ci si de momente cand sunt trista si mi se intampla uneori sa mi se aseze un fluturas pe genunchi sau de momente cand ma simt neindreptatita si o adiere blanda imi trece din senin prin par ca o mangaiere sau altele cand ma simt insingurata intre oameni si o raza de soare infiltrata printre nori ma face sa zambesc. Recunosc ca in astfel de clipe nu ma simt deloc singura ci cumva binecuvantata de o prezenta ocrotitoare care ma face sa ma simt si eu o particica din ceva mai mare … 🙂 Dar e greu de inteles daca n-ai trait asta niciodata.

        Apreciază

      • Si tinutul de maini si pupatul sunt tot atingeri … fizice. Da’ pasiunile tin mai putin de simturi in sine si mai mult de latura sentimentala, de sublimarea unor sentimente oarecum retinute sau interzise. . 🙂 Eu nu vorbeam nici de una, nici de alta ci de o …. altfel de simtire… 🙂

        Apreciază

  3. Tandrete si pasiune in cateva cuvinte, mai fierbinti decat ai crede la prima vedere 🙂

    Am citit si ce a scris Rudolph…
    Daca Rudolph a iesit din tiparul lui obisnuit scotand acest „strigat al lui Tarzan” atunci…:(
    Cliseul intentiilor bune similar pavajului acelui iad ne arata ca lumea, oamenii…nimic nu se schimba decat superficial….

    Apreciază

Lasă un răspuns

