Lasă-mă

Smoking-Gun-Wallpaper-3

Lasă-mă să mă descarc în tine,

Să-ți mușc trupul cu flori de mac.

Lasă-mă să mă descarc în tine

Cu zgomot, cu putere, cu recul repetat;

Lasă-mă să mă descarc în tine

Iar când am să fiu gol, complet epuizat,

Am să fumeg odată cu tine,

Am să mă răcesc fericit și-am să tac.

foto: thequotesland

19 gânduri despre „Lasă-mă

  1. Am citit cu atentie, mai ales ca ieri a fost aniversarea patentarii primului revolver Colt de calibru 0.34 pt productie in serie. Trebuie sa recunosc ca expresia „trupul cu flori de mac” m-a pus in incurcatura. Restul am reusit sa vizualizez/sa pricep.

    Apreciază

      • Zau, pai floarea de mac e totusi destul de mare, m-am uitat chiar la toate speciile de pe wikipedia acum ca mi-ai zis, si nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca ai o gura chiar asa de mare care sa reuseasca sa lase in urma semne de o asemenea dimensiune !

        Warning ! Rating NC-17.

        Eu ma gandisem initial la ceva mult mai rau, din cauza metaforei tale, zau, ma gandisem ca florile alea de mac erau deja urme de impuscaturi adevarate, ca se petrecuse deja o crima, si acum urma un episod total horror necrofilic…zau, pe bune, si totul de la acea expresie cu floarea de mac…dar totusi nu voiam sa fie asa, si nici nu credeam ca ai avut aceasta intentie de-a dreptul maladiv baudelair-iana, adica nici macar la figurat poetic, si de aia am intrebat cat am putut de politicos…ca mi se facuse frica asa la prima citire, eram pe pragul de a scrie un comentariu de cenzura !

        Apreciază

  2. Pai nu de gen era vorba. Ca genul asta doar Mircea Rusu il poate defini cu adevarat. Da’ eu cand vad clipul asta si mai cu seama babele alea paranoice si bruta aia cretina care scuipa, asa ma apuca o furie neinteleasa incat i-as impusca pe toti. Despre asta era vorba. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

