Agenda ascunsă

agenda

Homosexualii nu au o agendă ascunsă, sau un plan de măsuri acțiune și control, care implică spălatul creierelor, găsirea de noi adepți, convertirea copiilor la modul de viață sau la sexualitatea lor.

Religia este cea la care te gândești prima dată când spui asta, chiar dacă îți este greu să admiți. Ea îți vorbește de plan, de recompense, de măsuri coercitive. Ea cheamă mereu la strângerea rândurilor la ignorarea logicii și științei în favoarea obscurantismului convenabil de controlat.

Religia e cea care îndeamnă la cumpătare și abstinență deși preoții ei se scaldă în aur, conduc mașini scumpe și abordează practici sexuale pe care le găsesc condamnabile cu pierderea vieții doar la alții, în timp ce ei riscă o schimbare de parohie, maxim o caterisire, ceea ce echivalează cu a ridica unui hoț permisul de furt.

6 gânduri despre „Agenda ascunsă

  1. Drept sa spun totusi eu personal recunosc ca am avut asa niste fantezii personale de cum parca mi-as dori sa particip la o activitate de spalare pe creier a unora destul de macho astfel incat sa accepte si ei sa ma lase sa cad eu in genunchi in fata lor si sa le s…g eu personal pu…a. Insa asta e probabil si pt ca tata nu m-a lasat sa particip la ore de religie la scoala si uneori am avut senzatia ca am fost poate deprivat de o ocazie poate importanta sau interesanta pt dezvoltarea mea personala. Adica uite, de aia nu prea stiu nici eu ce apartine religiei la care am lipsit, poate deveneam mai adept la prozelitism si spalat pe creier, cine stie…oare imi strica mie personal sa fiu si eu mai abil la asa ceva ? Chiar si pt o simpla gratificatie sexuala personala, si nu pt cine stie ce alte initiative deosebit de grandios importante pt societate. (Vorbeam desigur de adulti, nici nu ma gandisem la copii/tineret in formare,pt ca de fapt tocmai copii/tineretul sunt cei mai recalcitranti la spalat pe creier, fie pt ca aceia mici au probabil asa ADHD, sau ceva d egenul asta, nu prea sunt dezvoltati cognitiv sa inteleaga chestii asa de complicate gen prozelitismul, iar tineretul mai adolescent e rebel din fire si nu asculta de nimeni care ar dori sa-i convinga de ceva, mai ales asa de tip sa vina la ei un adult serios prozelitist, fie pe teme gay fie pe alte teme…desi mai ales pe teme asa academic gay…ca alea cu adevarat scolastice asa cum trebuie ca fusese la vremea lui Platon si Charmide, zau, care naiba adolescent ar sta sa asculte asa ceva, pai nici macar Charmide care era totusi baiat cuminte, si silitor, si de familie buna nu statea sa asculte el ce se chinuiau profesorii aia sever prozelitisti sa-i bage in cap, daramite un tanar asa obisnuit comun din zilele noastre care nici nu e personaj de legenda)

    Apreciază

  2. Da, asta e ff dificil de promovat asa ca idee, ca intr-adevar este posibil ca sa existe si gay care vor sa ti-o traga in c…r, nu numai aia hetero macho se preocupa cu asta, si chiar indiferent de cum arati, sau daca esti gay mai romantic, sau nu asa de romantic, sau mai hetero, etc. Asta e cel mai greu de educat, ca gay-ii, la fel ca si crestinii, (desi e vorba desigur de categorii diferite, plus una are desigur o componenta mai innascuta decat cealalta), sunt si ei oameni. Nu sunt ff sigur nici chiar daca 100 % din comunitatea LGBTQ doreste asta, asa chiar 100 % sau din prima, sau integral…pt ca este, intr-adevar periculos, plus e cumva anti-identitate, poate fi realmente contra-productiv. Singurul drum inainte este tot prin Pride. (Dupa parerea mea. Si recunosc ca am ezitat si eu o vreme destul de lunga in legatura cu Pride, inclusiv in strainatate, nu doar in Romania).

    Apreciază

Lasă un răspuns

