Inversie

6a0105364a8fba970c017c36ef4c08970b-600wi

M-am săturat să te tot mint,
Iar gândul mă împinge-n timp
Să-ți spun că sincer îmi doresc,
Să-ți fac cu gem, orez.
Dar de îmi spui că vrei clătite,
Ca fostul nostru diriginte,
Te vreau alături, tandru și atent;
Cu șurubelniță, patent,
Că de iubire și necaz
Am rupt un ochi la aragaz!
Vrei să schimbăm rolurile-n cuplu?
Tu le prăjești și eu le umplu!
4 gânduri despre „Inversie

      • Pai mai sus erau 2 afirmatii si numai 1 presupunere. Pe care din afirmatii ai considerat-o o presupunere (gresita) ? Aia critic artistica despre ca poza si poezia fiind misto probabil, dat fiind ca eu nu ma pricep la afirmatii critice poze si poezii, asa ca orice recenzie artistica din partea mea trebuie considerata o presupunere ! Ma rog, nu ma pot considera super-expert nici in stari de spirit, insa am citit ca emotiile negative sunt deosebit de contaminante pe internet, si eu uitandu-ma la poza de mai sus si citind poezia nu m-am simtit contaminat de depresie absolut de loc, ba chiar dimpotriva, asa ca am afirmat si chestia despre depresia disparuta…desigur, fara a lua in seama alea 10 minute de bosumflare post-coitala, ca pana sa citesc eu poezia si sa admir poza, m-am gandit ca or fi trecut !

        Apreciază

Lasă un răspuns

