Tunel

8e99abf8-3e60-44bc-a574-bf676024c06c

Unde ești, unde sunt? Sunt mut. Tunelul ăsta este oare pe Pământ?

M-am trezit cu lipsa ta fără să știu că e lipsă, și te-am avut fără să știu ce e posesiunea.

Acum știu sigur că îmi lipsești la fel de mult cum îmi doream să pleci atunci când erai lângă mine.

M-am trezit, dar n-am dormit. Dormi tu, visează-mă în acest tunel fără sfârșit, ori nu exiști!

Unde ești, unde sunt? Ascult, ascult. Tunelul ăsta este surd.

foto: 500px.com

7 gânduri despre „Tunel

  1. Revin si eu cu incantare critic istoric literara in Evul Mediu si imi permit sa asemui acest comentariu poetic cu o posibila ipotetica scurta recenzie literara asupra operei nemuritoare Infernul a dl Dante Alighieri efectuata spontan de catre tanarul Giovanni Pico della Mirandola, incercand sa-l dea gata pe Lorenzo de Medici pt a-i obtine patronajul !

    Apreciază

      • Hai, ca nu rezist. Dupa ce termin cu Eugen de Mazenod, ca prea e presant modern, si revin in Evul Mediu, am sa scriu la un moment dat si despre Giovanni si Girolamo !

        Apreciază

    • Daca e de bine sau e de rau, depinde, printre altele, si de ce parere ai despre prietenia (temporara, nu chiar ff indelungata, chiar stransa la un moment dat, mai ales in tinerete, nu lipsita totusi de conflicte si rivalitati, unele chiar grav pasionale) dintre Giovanni Pico della Mirandola si Girolamo Savonarola !

      Apreciază

Lasă un răspuns

