Cavalerul Piept Dungat și Luptătorul Nețesălat

Telespan-Cimitiruldescărcare (1)

Scuzați titlul, dar uitați-vă la rezultatele căutărilor Google cu pozele celor doi! Așa că e greu să nu? Bun, acum să trecem la chestiunea arzoaică:

Dragi gay, LGBT-oși și LGBT-oase,

Am ajuns la acel moment al adevărului, care ne demonstrează fără șansă de tăgadă că toate ONG-urile ce pretind că reprezintă și apără drepturile persoanelor LGBT din România ard gazul de pomană.

Ieri seară la locul nepotrivit și cu moderatorul nepotrivit, Remus Cernea în platoul Antenei 3 și  Andrian Teleșpan prin videoconferință, au ținut piept bigoților de toate sexurile și crucifixurile. În timpul păruielii, numai orgoliul unora a fost ușor ciufulit, excepție domnul Cernea, care se pare că avea un tub de „Drei Wetter Taft” bine înfipt pe undeva, că prea a stat în fața furtunii neclintit. Pe de altă parte, Teleșpanul, această salcie unduitor-corditoare a literaturii postmoderniste, s-a remarcat printr-o excelentă persuasivitate. Și uite așa, unul cu legea, celălalt cu recursul la logică, au făcut deliciul confruntarii cu Babele Antenei 3! Bravo, domnilor!

În acest răstimp Mozaiq, Accept, Eu sunt, șamd, plm, se bat pe burtă cu potențialii primari, dar se trag pe cur când vine vorba de luat altă poziție decât aia din genunchi.

Da, frați bulangii și surori lesboaice, vajnicilor noștri cavaleri înzăuați în prezervative de prin ONG-uri (în particular, niște curve virgine penale), le este foarte greu să articuleze clar și vertical o singură frază:

Vrem fix aceleași drepturi cu ale heterosexualilor pentru că plătim aceleași taxe, respirăm aceleași noxe și vrem să trăim bucuria unică a vieții, dar pe altă cale! Și da, asta înseamnă căsătorie, copii, asigurări, moștenire între soți, și la naiba, soacre!

Un lucru m-a deranjat la lupta lui Pan Teleș și Nea Cer cu sistemul cretino/creștinoid și anume, locația. Pe bune, Antena Trei, Gâdea?!  Păi orice ajunge pe acel platou al Antenei 3 cade în ridicol, devine chiloțăreală. Acolo vreți voi să fie disputat un așa important subiect?

Dragilor, alegeți-vă temeinic măcar terenul duelurilor viitoare, dacă nu vi se lasă dreptul să alegeți armele!

16 gânduri despre „Cavalerul Piept Dungat și Luptătorul Nețesălat

  1. Doresc sa consemnez si aicea ca, dupa parerea mea, Vlad Viski este un candidat chiar viabil pt o functie similara cu aceea a dl Ban Ki-moon, nu pt o functie similara cu a dnei Ecaterina Teodoroiu. Si nici macar nu vorbesc dintr-o perspectiva de casting. Ci de una de resurse umane/cadre.

    Apreciază

    • Doresc să se consemneze că de la distanța de unde tastezi se prea poate să ți se pară. Vlad Viski e un atârnător și un trol, la fel cu restul. Vitorul o să ne arate care dintre noi greșeste

      Apreciază

      • Nu stiu daca pot fi de acord cu trol, deoarece pt mine una e trolul personaj de povesti, si alta e trolul de Internet. Trol de viata cotidiana (profesionala sau de timp liber) inca nu am intalnit, desi nu neg ca e posibil sa existe in anumite culturi, dar nu stiu eu care. Atarnator nu stiu ce inseamna. Deci, pt a-l evalua pe Viski in legatura cu parametrii trollism si atarnatorism, preferabil in legatura cu interese pertinente pt persoanele minoritare de pe spectrul politic LGBTQIA , chiar sincer as dori o clarificare pt a fi in masura sa comentez ceva util.

        Apreciază

      • Clarificare: expresia „spectru politic” nu are o conotatie peiorativa pt mine, insa daca pare neclar si sunt alertat/intrebat, este posibil sa incerc sa gasesc o alta expresie.

        Apreciază

      • Tu ești cel care poate oferi clarificări, dacă dorește. Eu doar mi-am spus opinia. Probabil că tu ai avut altfel de interacțiuni cu domnul Viski, față de ale mele.

        Apreciază

      • Mai, totusi nu ma lasa asa atarnat, ca mai e putin si zic ca „atarnator” esti tu, (cel putin fata de mine) ! Nu vezi ca sunt curios sa aflu ce semnificatie au acei termeni de „trol” si „atarnator” pt tine ? De ce nu ma bagi in seama cand ridic mana si pun o intrebare ? E in joc cultura mea generala ! Eu nu sunt genul de om care pune intrebari capcana sau cu vreun scop sa te prind nepregatit ! Asa ceva ar face poate un trol, sau ma mai pot gandi chiar la sinistrul coalizat Gheorghiu. Tu ma vezi pe mine ca as avea acel stil ? Eu cel mult fac pe desteptul uneori asa ca sa ma bagi in seama, ca si cum ai fi mama si tata…ma rog, asta a iesit aiurea, dar in fond cam asa este. Eu scriu ca si cum as scrie pt parintii mei, in primul rand. Sa le arat ca sunt bine, ca sunt cuminte, ca-mi fac lectiile, ca ma comport demn si exemplar, ca ridic mana la clasa, ca am grija de mine. Asta e stilul meu.

        Apreciază

      • Ba te las, că am depășit momentul și o să ai ocazia singur să vezi ce rezultate produce salamul de biscuiți. Eu sper ca măcar poezie să producă. Chiar trebuie să închei, că o dăm în bârfă.

        Apreciază

  2. Remus Cernea mi-a placut si mie nu doar prin cum a pus problema dar si cum a stiut sa se stecoare printre atacurile intentionat provocatoare ale unui „popa fixist” care stia el mai bine fiindca asa statea scris in cartea facuta de el desi”nu, nu… el nu era gay” (cum sa scriu o carte despre ceva ce n-am experimentat niciodata? in calitate de ce?) si … o chestie iritativ-amuzanta care am senzatia ca ar fi vrut sa reguleze si el ceva dar se temea cumva sa nu fie obiectul futaiului. 🙂 Ce pusca mea! Cine ii mai aduce si pe astia in fata ecranelor si… de ce?! Ok. Nici eu nu sunt pentru casatorie ci pentru parteneriat fiindca mi se pare ok egalitatea in drepturi si responsabilitati in cadrul unei familii mai cu seama una democratica, da’ ce p… mea ma intereseaza pe mine cu cine se marita copilul vecinilor cata vreme nu o face cu mine? Cat despre infiere… Fiecare padure cu uscaturile ei, dar d’aia orice lege trebuie sa aiba clauze bine stabilite si puse in practica de oameni competenti. 🙂
    P.S. Chestia cu trolii, Domnul Viski si sinistrul Gheorghiu precum si cea cu atarnatorii si salamul de biscuiti recunosc ca nu le-am inteles. Poate si fiindca sunt prea adanci metaforele pentru mine si habar nu am despre cine sau ce vorbiti. 🙂

    Apreciază

  3. Hai ca asta cu „salamul de biscuiti” initial m-a lansat intr-o negura si mai mare decat „troll”-ul ! Deoarece pt mine personal salam de biscuiti reprezinta ceva bun, chiar rar si de lux ! Pt ca asociez aceasta expresie cu o expresie faciala de anticipare chiar placuta pe fata unor persoane foarte apropiate mie cand eram mic.

    Insa intre timp cred ca am inceput sa intuiesc ce vrea sa zica Pederanger. Jur ca nu am facut pe prostul in mod expres. Totodata nici prin cap nu mi-a trecut sa barfesc la persoana, nici sa ma amestec in treburile interne ale campaniilor electorale ale nimanui, mai ales nu ale celor din Romania, de altfel eu nu votez niciodata, si la toate testele de marketing in lb romana, ori dau note bune, de obicei in jur de 7-8, la politicienii pe care ii vad ca se straduie, ori zic ca nu stiu sau nu e aplicabil sau nu bag in seama, nu mentionez daca nu am de dat o nota mai mare de 5. (Gheorghiu e o exceptie, plus si pe Ponta l-am taxat in public cu calificativ nesatisfacator inca de dinainte sa se afle ca a plagiat, insa nu pe baze de ideologia partidului sau grupului de interese, ci pe baze de atitudine ne-conforma cu standardele mele personale de politician evaluat in context. Insa nu am de gand sa urmaresc asa de aproape discutiile politice de nicaieri, oricum acestor recente emisiuni le-am acordat atentie doar pt ca era vorba de LGBT, si pt ca suntem in luna cireselor, luna Pride). Pt ca eu personal nu stiu sa ma exprim in lb romana decat cu speranta si incurajare, pt ca de fapt asa s-au exprimat parintii si bunicii mei fata de mine cand eram mic, chiar si cu subtextul implicit ca sunt un amarat, caruia trebuie obiectiv sa-i plangi de mila, insa totusi nu trebuie sa-l descurajezi, ca si asa e clar ce destin de tolomac o sa aiba !

    Si astfel, cum as putea eu, eu care am dat in trecut in public nota 8 atat fostului pres. Basescu, cat chiar si organizatorului fost pres. Ion Iliescu tot 8, plus imi rezerv nota 8,2 pt pres Iohannis, (ca sa-l incurajez sa aspire macar pt un 8,35), sa fiu defetist asa din prima sau sa descurajez un tanar cu potential de leader totusi diplomatic adecvat ca Viski/Moon, vizibil azi la TV in lb romana ?

    Pederanger, poti sa alegi sa crezi ca sunt ironic, si troll care-si bate joc de orice, insa repet ca nu am decat auto-ironie. Si stiu ca sunt tolomac.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

