Plaja gay

Storm at Lild beach Jutland Denmark

Storm at Lild beach Jutland Denmark

Există o singură plajă gay în România la Marea Neagră. Dacă vi se face dor de scoici, mare și pulă frecată la soare, Eforie Nord este răspunsul. Îndreptați-vă către capătul sudic al plajei în dreptul Băilor Reci și uitați-vă pe plajă după cazemată. Asta e, distracție frumoasă! Futeți marea și din partea mea!

8 gânduri despre „Plaja gay

  1. Nu am fost decat o data la Eforie Nord, cand eram mic. Mie mi-a placut si acolo, am considerat ca a fost o vacanta placuta, nu retin vreo amintire speciala, desi tin vag minte ca am avut impresia, asa la prima vedere, ca plaja arata mai altfel decat la Mamaia, unde fusesem in anii anteriori, insa era total OK, si asa altfel cum parea. Eu eram convins cand eram mic ca este datoria mea sa vizitez diverse statiuni si sa ma declar per total satisfacut in urma inspectiilor mele, pt a nu crea intristare in randul populatiei generale si a-i descuraja si demoraliza nici pe localnicii care se straduiau sa primeasca turisti, nici pe alti eventual turisti. Zau, ce bine ar fi sa imi fi putut pastra aceeasi marinimie egala si acum ca adult…de obicei incerc, insa zau, nu-mi reuseste mereu, si devin ff dezamagit cu mine insumi in momentele in care simt ca sunt gata gata sa incep sa critic sau sa ma vait de diverse. Cand eram mic imi luam chiar si mai in serios datoria fata de societate. Nu pot sa-mi dau seama cand exact am inceput sa devin asa mai degenerat si de ce. Cred ca e in mare o lipsa de disciplina. Plus si mass-media e de vina, indeamna lumea la scandal si anarhie in loc sa indemne lumea sa fie demna, indiferent de afinitatile politice ale fiecarui om in parte, si nu ma refer numai la mass-media de lb romana. Sunt sigur ca daca as fi locuit in Grecia antica, as fi ajuns sa fac parte din grupul celor care deplangeau „starea societatii din ziua de azi”. (Pt mine personal litoralul romanesc este legat in mod indisolubil de civilizatiile antice, nu il pot asocia chip si pace cu vreun modernism contemporan. Pe de o parte si din cauza istoriei locale, desi in fond habar nu am despre ea, insa stiu ca este punctul principal de retinut ca fiind pertinent oricarei aprecieri critice despre localitatile de pe acolo, pe de alta parte de fapt si pt ca eram copil cand am vizitat acel litoral romanesc, ca adult nu am fost decat poate o data pe langa Olimp si tin minte ca mi-era sete si nu gaseam apa, numai sucuri si alcool, nectar si ambrozie, dar nu apa, si asta m-a enervat ff tare deci prefer sa nici nu iau in consideratie acea vizita de atunci, ci numai vizitele din
    copilarie, si am citit ca unii au opinat ca atunci cand suntem copii suntem mai aproape, ca afinitati si perspective, de civilizatiile antice…desi nu cred ca e chiar asa, insa totusi e o idee linistitoare, care ne ajuta sa ignoram total conditiile crude si total neplacute ale acelor civilizatii antice si salbaticia in care se zbateau in fapt sute de mii de oameni, din care enorm de multi sclavi reali si victime umane reale, inclusiv multi copii, care numai de antichitate nu se bucurau)…Oricum, pt mine litoralul romanesc e asociat cu antichitatea, indiferent daca avem o parere buna sau rea sau neutra despre ea. Eu nu asociez litoralul cu cine stie ce mare super relaxare, ci mai mult asa cu relaxare prin munca, desi desigur eu am avut intotdeauna o pozitie deosebit de privilegiata, mai ales cand eram copil, insa tocmai asta implica o mare
    raspundere si nu te poti asa relaxa total cand ai asemenea raspunderi serioase. Plus imi era frica de mare, stiam cat de periculoasa poate fi, de aceea aveam si raspunderea de a fi super-atent. Tocmai acum insa mi-am adus aminte de o chestie ! La Eforie Nord a fost prima oara cand m-a ars soarele pe piele, nu prea rau, dar totusi resimtibil, si a trebuit sa-mi pun iaurt !

    Apreciază

  2. Da, era Eforie Nord, deoarece nu gandeam inca in lb franceza, plus doar auzisem despre Tekirghiol, stiam ca era aproape, insa inca era o poveste pe lb romana pt mine.

    Apreciază

    • Ha ! Am inotat prin valuri de lb franceza ca sa-mi aduc aminte mai bine ce e de dinainte, si chiar am inceput la un moment dat sa ma gandesc in lb franceza pana cand sa trec la stratul de dedesubt, unde am gasit plaja cu pietre, iaurt, si un cuvant turcesc, ghiol, si asta e de la Eforie Nord. Pt ca nu e ceva asociat cu nisipul fierbinte de la Mamaia din anul anterior, acolo fiind eu, intr-o barca, (primita cadou de la tata, nu de la mama ca in saga nordice), o barca de plastic cu prora ca un cap de lebeda…ma rog, tata zicea ca e rata, mama ca era lebada, insa eu habar nu aveam de diferenta dintre ele, plus inca nu cunosteam nici lb engleza, asa ca tata, deci nu stiam zicala critica, „if it walks like a duck and talks like a duck…it must be a duck !”, plus inca nu cunosteam nici complicatiile sociale imaginate de dl HC Andersen despre lebede si rate…tot ce stiu e ca imi era frica de valuri, insa nisipul era arzator, barca parea solida, ocrotitoare, si eu, plutind in ea ma simteam probabil ceva mai stapan pe situatie, posibil chiar usurat ca scapasem de ce era mai greu si dadusem in sfarsit de un soi de mare mai calma…plus neavand vocabularul asa de dezvoltat nici macar in lb romana, probabil gandeam asa in interjectii triumfatoare, „Thalatta ! Thalatta !” (mai modern, „Thalassa !” „Thalassa !”), ca in
      opera literara a lui Xenophon, descriind ce strigasera grecii asa bucurosi cand au dat de Pontul Euxin dupa ce se luptasera cu persii prin pustietati de nisipuri arzatoare ! Nu tin minte ca apare vreun iaurt in opera lui Xenophon !

      Apreciază

Lasă un răspuns

